محسن جهانشیر روز چهارشنبه در بازدید از طرح های در دست ساخت شهرستان نهاوند اظهار داشت: تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی اولویت نخست دستگاه ورزش استان همدان است و امیدواریم شهرستان ها نیز با جدیت این سیاست اجرایی را پیگیری کنند.
وی افزود: شهرستان ها باید در تامین اعتبار مالی برای فراهم سازی زیرساخت های مناسب برای ورزش استان تلاش کنند و نیاز به حمایت مسئولان داریم.
جهانشیر حضور سرزده در شهرستان ها و نظارت دقیق بر پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی در دست ساخت را از برنامه های اصلی خود دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با لزوم برخورداری نهاوند از خوابگاه ورزشی گفت: برخورداری از خوابگاه برای کسب امتیاز میزبانی های ملی و فراملی بسیار حایز اهمیت است و اقدام کارشناسانه در این زمینه انجام می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز با اشاره به اینکه این شهرستان 40 هیات ورزشی دارد گفت: در رشته های مختلف ورزشی حایز رتبه های کشوری و حتی بین المللی در بخش انفرادی و تیمی هستیم.
مهرداد سعدی نژاد افزود: توسعه متوازن رشته های ورزشی و حمایت از تیم ها و استعدادهای نخبه را همواره هدف اصلی می دانیم.
وی اضافه کرد: نهاوند از زیرساخت های ورزشی خوبی برخوردار است و با تکمیل و راه اندازی مجموعه ورزشی بانوان نهاوند، سالن باستانی مجموعه ورزشی علیمرادیان، استخر سرپوشیده شهرک طالقانی و سالن ورزشی روستای قلعه قباد پیشرفت قابل توجهی در سرانه فضای ورزشی این شهرستان خواهیم داشت.
نهاوند با بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.