به گزارش ایرنا، محمدجواد بیات روز سه شنبه در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان اظهار داشت: روابط عمومی ها در برگزاری باشکوه و مردمی برنامه های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نقش محوری دارند و باید در این عرصه فعالیت چشمگیر داشته باشند.
وی با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه گفت: تقارن این 2 ایام مهم باید در برنامه ها لحاظ شود و مردم نیز مشارکت همه جانبه در این بخش باشد.
بیات با اشاره به برنامه های امسال دهه فجر گفت: 400 سرفصل و برنامه شاخص در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در همدان برگزار می شود.
دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: تاکنون 9 ستاد، 23 کارگروه، 23 نشست شهرستانی و 47 جلسه کارگروه ها پیرامون برگزاری این ایام برگزار شده است.
وی افزود: دستگاه های اجرایی نیز نسبت به اطلاع رسانی خدمات نظام در حوزه کاری و فعالیت خود اقدام کرده و با همکاری رسانه ها دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را به اقشار مختلف مردم بازگو کنند.
وی خاطرنشان کرد: امسال نورافشانی دهه مبارک فجر پس از پایان ایام فاطمیه، شامگاه 22 بهمن برگزار خواهد شد.
بیات با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در حوزه اطلاع رسانی و جلب رضایت مردم اضافه کرد: روابط عمومی ها باید امید را در جامعه ترویج دهند و اهمیت دادن به مطالبه مردم و ارتباط مناسب بین مردم و مسئولان از وظایف اصلی آنها است.

* رسانه ملی در خدمت اطلاع رسانی
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز در این نشست گفت: رسانه ملی در استان آماده اطلاع رسانی مطلوب پیرامون برنامه های دستگاه های اجرایی است.
مهدی دهقان نیری افزود: اطلاع رسانی حوزه دستگاه های اجرایی به صورت رایگان انجام می شود اما اگر دستگاه ها درخواست سفارشی برای مستندسازی دارند، براساس تعرفه هزینه تولید دریافت می شود.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ها باید از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه ملی استفاده کنند چرا که فرصت بسیار مطلوبی را برای دستگاه های اجرایی مهیا کرده ایم.
دهقان نیری خاطرنشان کرد: اعتماد به رسانه ملی از دستاوردهای نظام است و این اقبال عمومی مسئولیت صدا و سیما را سنگین تر کرده است.
در این نشست مقرر شد جشن انقلاب با حضور خانواده روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برگزار شود.
همچنین اسدالله ربانی مهر مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اعلام کرد که ارزیابی از روابط عمومی ها انجام شده و طی مراسمی روابط عمومی های برتر مورد تقدیر قرار می گیرند.
انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان نیز بهمن ماه برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.