حبیب معصومی روز چهارشنبه در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی همدان با رییس اورژانس کشور با بیان اینکه 10 بنای جدید برای پایگاههای اورژانس این استان در حال ساخت است افزود: عملیات عمرانی ساخت 11 باب ساختمان برای استقرار پایگاه های اورژانس همدان شروع شده است.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی همدان اضافه کرد: جذب 93 نیروی پیمانی، اضافه شدن 50 دستگاه آمبولانس به اورژانس و تدارک 220 دستگاه بی سیم دیجیتال و سایر تجهیزات شبکه ارتباطات بی سیم از دیگر فعالیت های صورت گرفته برای ارتقای خدمت رسانی به مردم است.
معصومی اضافه کرد: با توجه به توسعه و تجهیز امکانات، میزان زمان رسیدن تیم های اورژانس به بالین بیمار یا مصدوم در شهرها به چهار دقیقه و در جاده ها به هفت دقیقه کاهش یافته است.
وی از پیش بینی 15 دستگاه تله کاردیولوژی خبر داد و گفت: سخت افزار مورد نیاز اتوماسیون عملیاتی اورژانس 115 برای راه اندازی آن در بهمن امسال در نظر گرفته شده است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان راه اندازی سامانه MCMC را از دیگر اقدامات مهم این مرکز دانست و اضافه کرد: پرونده سلامت جسمی و روانی برای کارکنان اورژانس تشکیل شده و معاینات به صورت مستمر و سالانه صورت می پذیرد.
معصومی بیان کرد: گواهی نامه بهبود کیفیت iso در سال 94 دریافت شد و 20 مورد طرح پژوهشی HSR درباره موضوع های مرتبط با شرح وظایف مرکز انجام شده است.
به گزارش ایرنا دکتر پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در سفری یک روزه در دانشگاه علوم پزشکی همدان حضور یافت.
بهره برداری از پایگاه اورژانس هوایی در محل مرکز آموزشی درمانی بعثت، کلنگ زنی محل ساخت بنای ساختمان ستادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث، بازدید از پایگاه در حال ساخت شهری ملایر واقع در میدان استقلال و پد فرود بالگرد بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان از برنامه های یک روزه این مسئول است.
همچنین در ادامه با حضور در تویسرکان، محل جدید پایگاه شهری شماره 2 شهرستان تویسرکان را بهره برداری کرده و از پد فرود بالگرد بیمارستان در حال ساخت قائم (عج) این شهرستان بازدید می کند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.