حمید رضا حاجی بابایی روز دوشنبه در همایش گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان در لایحه بودجه 98 دیده شده است که شمولیت این درصد به تمامی کارکنان عاقلانه نیست.
وی توضیح داد: باید بین درصد افزایش دریافتی کارمندی که کمترین حقوق را دریافت می کند با کسی که ماهانه 200 میلیون ریال دریافتی دارد تفاوت قائل شد.
نماینده همدان و فامنین در خانه ملت بیان کرد: اینکه تمامی کارمندان با هر سطح حقوقی ، 20 درصد دریافتی اشان برای سال آینده افزایش یابد مورد قبول نیست بنابراین نمایندگان مجلس باید هنگام بررسی بودجه به این موضوع توجه داشته باشند.
حاجی بابایی اضافه کرد: شاغلان در حرفه معلمی و پرستاری هیچگاه به اندازه خدمتشان از حقوق و مزایا بهره مند نشدند بنابراین از روز نخست ورود به مجلس از این دو قشر حمایت کردم.
وی همدان را قطب پزشکی و درمان غرب کشور دانست و گفت: بیمارستان های مجهزی در این استان در حال ساخت هستند و بیمارستان یک هزار تختخوابی امام خمینی (ره) سال گذشته ردیف اعتباری گرفت.
نماینده همدان و فامنین در خانه ملت از ساخت 2 بیمارستان توسط بخش خصوصی و ساخت بیمارستان آموزشی توسط دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد.
حاجی بابایی افزود: پیشتر دانشگاه علوم پزشکی همدان در زمره دانشگاه های تیپ 2 قرار داشت سپس در تیپ یک قرار گرفت اما امروز به عنوان یک قطب در غرب کشور مطرح است.
وی ادامه داد: توریسم پزشکی و سلامت بودن استان یکی از ابعاد برجسته به شمار می رود و بیمارستان مدرن اکباتان پیشانی دانشگاه علوم پزشکی محسوب می شود.
نماینده همدان و فامنین در خانه ملت اضافه کرد: تخصصی شدن رشته پرستاری یکی از اتفاقات مثبت در جهت تغییر و بهره وری بهتر در این حوزه است که باید گسترش یابد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.