به گزارش ایرنا نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در این آیین گفت: پرستاران از جمله اقشار خستگی ناپذیر و بی ادعای جامعه هستند.
امیر خجسته افزود: با توجه به سرکشی های اخیر شاهد بودم که عموم مردم از برخورد و عملکرد پرستاران ابراز رضایت کردند.
وی ادامه داد: چهار تن از معاونت های دانشگاه علوم پزشکی همدان از جامعه و بدنه پرستاران هستند که نشان دهنده توانمندی این قشر در مدیریت است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از پیگیری رفع مشکل کمبود پرستار در همدان خبر داد و گفت: پرستاران توانمندی و تجربه بسیاری دارند که باید آنها را از بیمارستان خارج و به جامعه آورد.
دکتر ابراهیم جلیلی بیان کرد: نقش پرستار نباید محدود به بالین بیمار باشد بلکه آنها در جامعه نیز بسیار می‌توانند نقش آفرینی کنند.
وی اضافه کرد: بیش از سه هزار کادر پرستاری در همدان فعال هستند که می‌توان از توانمندی آنها در راستای سلامت روحی، روانی و اجتماعی افراد بهره گرفت.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته دانشگاه علوم پزشکی رو به پیشرفت بوده اما در مقابل در تامین نیروی پرستار با مشکل مواجه است.
دکتر جلیلی بیان کرد: برخی پرستاران علاوه بر مراقبت از بیماران در رفع مشکلات زندگی آنها نیز تلاش می کنند اما این خدمت آنها هیچگاه منعکس نمی شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.