محمدحسین سلطانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها و در 57 کیلوگرم میثم فیروز آبادی، 74 کیلوگرم مسعود کمروند و در وزن 97 کیلوگرم دانیال شریفی و هادی وفایی پور در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در جام تختی حضور می یابند.
وی اضافه کرد: همچنین علی محمد مالمیر و صادق گودرزی مربیان منتخب سرمربی با استناد به بند یک بخش «و» نظام نامه فنی کشتی کشور انتخاب مربیان تیم ملی در رقابت های بین المللی جام تختی حضور خواهند یافت.
سلطانی خاطرنشان کرد: سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 18 و 19 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می شود و در این رقابت ها کشتی گیران کشورهای مختلف خارجی حضور خواهند داشت.
دبیر هیات کشتی همدان افزود: همدان جزو استان هایی است که بیشترین سهمیه را در جام بین المللی تختی دارد.

* پاسخ به انتقادها
مسئول کمیته مربیان کشتی در توضیح پیرامون برخی انتقادها مبنی بر انتخاب خود برای حضور در جام بین المللی تختی گفت: انتخاب مربیان شهرستانی براساس تصمیم سرمربی تیم ملی با استناد به بند یک بخش «و» نظام نامه فنی کشتی کشور بوده و هیچ دخالتی در این زمینه نداشته ام.
علی محمد مالمیر اضافه کرد: آشنایی قدیمی با غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی دارم و با تصمیم خود او به تیم ملی دعوت شده ام.
وی اضافه کرد: این جام ها برایم خاطره است و حتی نمی خواستم بپذیرم اما به هر حال باید به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.
مالمیر بیان کرد: با این حال پیگیری لازم را از سوی هیات کشتی همدان با کادر فنی تیم ملی در حال انجام است تا در صورت موافقت یک مربی دیگر از این استان به جام تختی اضافه شود.
وی تاکید کرد: از سوی هیات کشتی استان برای حضور در جام تختی معرفی نشده ام و شخص سرمربی تیم ملی برای این مسابقات دعوتم کرد.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی هجدهم ماه جاری در کرمانشاه برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.