همدان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میزبان موزه عبرت خواهد بود که زمانی آن را مخوف‌ترین شکنجه‌گاه تاریخ ایران می‌دانستند.

عباس صوفی شهردار همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه موزه عبرت به همدن می‌آید، گفت: نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم در تالار قرآن همدان برگزار خواهد شد.

صوفی در مورد امکانات موجود در این نمایشگاه افزود: حداکثر امکانات مانند اسناد، مدارک، عکس‌ها و تعدادی از وسایل قابل انتقال به همدان منتقل می‌شود.

شهردار همدان زمان برگزاری این نمایشگاه را بهمن ماه خواند و اذعان داشت: این نمایشگاه از اول بهمن تا 22 بهمن در محل مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی همدان از ساعت 16 تا 20 هر روز پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود .صبح‌ها نیز برای بازدید سازمان‌ها و مدارس در نظر گرفته شده است. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

موزه عبرت

صوفی هدف از ایجاد این نمایشگاه را نشان دادن رشادت‌های مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: در این نمایشگاه گوشه‌اى از رشادت‌هاى مردم و مسئولان انقلابى کشور در مبارزه با طاغوت، اقدامات تروریستی دشمن و همچنین بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اطلاعاتی ضد تروریسم ایران به نمایش در خواهد آمد.

شهردار همدان عنوان کرد: با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با رشادت‌های شهدای انقلاب و همچنین واقعیت‌های رژیم منحوس پهلوی آشنا شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.