مسعود کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال 97 در مجموع 194 میلیارد و 190 میلیون ریال تسهیلات در قالب چهار هزار و 241 فقره در بخش های مختلف در اختیار مددجویان و نیازمندان استان همدان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه از این رقم تسهیلات 329 فقره با 25 میلیارد و 710 میلیون ریال مربوط به مسکن است عنوان کرد: سه هزار و 181 مورد تسهیلات حمایتی به مبلغ 83 میلیارد و 150 میلیون ریال نیز در زمینه‌های مختلف به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: 16 مورد تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق، 9 مورد تسهیلات خیران کمیته امداد و پنج مورد تسهیلات ودیعه مسکن نیز از دیگر خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان به نیازمندان و مددجویان است.
مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: 731 وام کارگشایی و 15 مورد تسهیلات مسکن برای مددجویان غیر تحت حمایت به مبلغ 22 میلیارد و 160 میلیون ریال از ابتدای سال جاری پرداخت شده که 80 درصد از خدمات به مددجویان معیشت بگیر و 20 درصد به نیازمندان بوده است.
وی با اشاره به اینکه با تلاش و همت خیران کمیته امداد، همدان در ردیف استان های برتر در پرداخت تسهیلات به نیازمندان قرارگرفته است ادامه داد: وام های پرداختی بدون سود و با کارمزد سه درصد پرداخت می‌شود و ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی مدت اقساط یکی دیگر از ویژگی‌های اینگونه تسهیلات، در رفع مشکل نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه محسوب می شود.
بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، حدود 49 هزار خانواده نیازمند شامل 86 هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.