به گزارش ایرنا، محمد کاظمی روز شنبه در بازدید از تعدادی از روستاهای بخش جوکار ملایر اظهار داشت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب همواره شاهد ترورها، تحریم ها، اعمال فشارهای اقتصادی و جنگ بوده اند و تا به امروز هم همچنان این توطئه ها ادامه دارد.
وی افزود: با وجود تمامی توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچنان در مسیر اقتدار و عزت ایران حرکت و برای پیشرفت کشور تلاش می کنیم.
نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم با اشاره به توطئه های آمریکا و اعمال تحریم های ظالمانه علیه ملت مظلوم و بی دفاع ایران بیان کرد: مشکلات کنونی کشور حاصل ظلم و بیداد آمریکا است.
کاظمی ادامه داد: رئیس جمهوری آمریکا با خروج یک طرفه خود از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، نشان داد که به تعهدات بین المللی پایبند نیست و با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم ها، ملت ما را تحت فشار قرار داده است.
وی با بیان اینکه با این اقدام آمریکا، مظلومیت ملت ایران به جهان نشان داده شد افزود: ما با پایبندی به تعهدات بین المللی خود را در برجام نشان دادیم و ثابت کردیم که اهل عمل هستیم و امروز تمام دنیا در کنار ایران است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: به طور قطع با وحدت، همدلی و وفاق از این گردنه سخت نیز با موفقیت عبور می کنیم و تحریم های آمریکا را پشت سر می گذاریم.
کاظمی همچنین به تلاش دولت برای ارایه خدمت به مردم و حل مشکلات کنونی جامعه گفت: با وجود تمامی مشکلات و تنگناهای مالی، دولت از عمران و آبادانی روستاها و مسایل کشور غفلت نکرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر در سطح روستاها چندین طرح عمرانی در دست اجرا است و این امر نشان می دهد که مسئولان نظام هرگز در ارایه خدمت به مردم بویژه روستاییان غفلت نکرده اند.
کاظمی اجرای طرح نهضت آسفالت در روستاهای ملایر طی سه سال گذشته در مقایسه با 10 سال پیش را ارزشمند ارزیابی کرد و اظهار داشت: با جذب قیر یارانه ای اقدامات خوبی در روستاهای ملایر در دست اجرا است.
کاظمی همچنین اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی، رفع مشکل برق و جابجایی تیرهای برق، تامین آب شرب، لایروبی قنوات، انتقال آب کشاورزی و احداث مرکز جامع سلامت را از جمله اقدامات گسترده در سطح روستاهای این شهرستان با حمایت دولت عنوان کرد.
وی اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی و لایروبی قنوات را از اولویت ها برشمرد و گفت: در تلاش هستیم برای لایروبی بخشی از 600 رشته قنات شهرستان اعتباراتی را از سهم بودجه 98 بگیریم.
کاظمی حضور مسئولان در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنان را از برکت های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مسئولان و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند، تمام تلاششان بر این است تا مردم و بویژه روستاییان از امکانات خوب بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همراه با فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان از روستاهای بخش جوکار همچون ننج، کسب، قوزان و خدری بازدید کرده و از نزدیک مسایل و مشکلات این روستاها را پیگیری کرد.
شهرستان ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.