محمد مظهری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکلات مالی پاس به یک مورد ختم نمی شود و علاوه بر هزینه های تیم، بدهی ها و درصد قرارداد بازیکنان و مربیان نیز هنوز حل نشده است.
وی اضافه کرد: تیم پاس نیاز به حمایت مالی لازم دارد وگرنه از همین جایگاه فعلی نیز پایین تر خواهد رفت و دیگر شانسی برای صعود نمی توان داشت.
مظهری بیان کرد: پاس می تواند همچنان به عنوان مدعی صعود رقابت کند اما دغدغه های مالی باعث برهم زدن آرامش بازیکنان تیم و شروع مشکلات جدید شده است.
سرپرست باشگاه پاس خاطرنشان کرد: هنوز هم پنجره نقل و انتقالات برای تیم پاس باز نشده و بدهی های مالی سد محکم در جذب بازیکن جدید شده است.
وی یادآور شد: با این وضعیت نامطلوب نمی توانیم شانسی را برای تیم در کسب نتایج مطلوب در ادامه مسابقات قائل شویم.
مظهری افزود: پیگیری برای حل مشکلات از سوی مسئولان هر چند در حال انجام است اما به نتیجه نرسیده و بعید می دانم امسال بتوان مشکلات پاس را مرتفع و راه صعود را هموار ساخت.
وی اضافه کرد: هیات مدیره باشگاه نیز به دلیل مشغله کاری پاسخگو نیستند و مدیرکل جدید ورزش و جوانان همدان نیز شناختی از وضعیت موجود ندارد.
تیم پاس دوشنبه هفته جاری باید در رامشیر به مصاف استقلال این شهر برود.
پاسی ها برای اعزام به رامشیر با مشکلاتی مواجه هستند و چندین بازیکن نیز خواستار جدایی از این تیم به دلیل مشکلات مالی شده اند.
پاسی ها هم اینک با 21 امتیاز در رده چهارم جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.