محمدحسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های کشتی پهلوانی بزرگسالان کشور یادواره قهرمان بزرگ کشتی ایران و جهان «پهلوان باشی علیرضا سلیمانی» با حضور 160 کشتی گیر در 6 وزن به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.
وی بیان کرد: ترکیب تیم همدان در این رقابت ها را سعید رحمانی در وزن 60 کیلوگرم، حسن قاسمی در وزن 70 کیلوگرم، فردین قهرمانی در وزن 80 کیلوگرم، هادی وفایی پور در وزن 90 کیلوگرم، میثم ترکاشوند در وزن یکصد کیلوگرم و ابوالفضل بربط در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم را تشکیل دادند.
سلطانی یادآور شد: حسین نوروزی و مجید الوندی مربیان تیم منتخب همدان در این دوره از مسابقات بودند و سیدحسین مصطفوی تابش سرپرستی تیم استان در این رقابت ها را عهده داشت.

** قهرمانان جهان و المپیک عهده دار تمرین کشتی گیران جوان شدند
سرپرست هیات کشتی همدان گفت: تیم منتخب جوانان همدان برای حضور در جام شهید هاشمی نژاد بهشهر آماده می شود و تمرین منتخبان کشتی جوانان همدان برعهده قهرمانان جهان و المپیک گذاشته شد.این باره رامین درویشی به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حساسیت این رده سنی از قهرمانان سابق المپیک، جهانی و آسیایی برای تمرین کشتی گیران دعوت کردیم.
وی افزود: مسعود مصطفی جوکار، علیمحمد مالمیر، عباس بیگلربیگی ، جلال لطیفی، سعید ابراهیمی، داریوش کمروند، محمد سلطانی و حسین خزایی که هر یک دارای عنوان های مطرح و کوله باری از تجربه هستند، تیم جوانان را تمرین می دهند.
درویشی خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی نژاد با دعوت از تیم های داغستان روسیه، گرجستان، ترکیه و آذربایجان و تیم هایی از استان های سراسر کشور و تیم های منتخب استان مازندران روزهای 27 و 28 دی ماه جاری در شهر بهشهر برگزار خواهد شد.
همدان دارای هشت هزار کشتی گیر و مربی فعال در رشته های آزاد و فرنگی است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.