محسن جهانشیر روز سه شنبه در دیدار با اعضای هیات کشتی استان همدان اظهار داشت: پشتوانه سازی خوبی در ورزش کشتی استان صورت نگرفته و توقع دارم با برنامه ریزی و تلاش بیشتر نسبت به شکوفایی نخبه ها اقدام شود.
وی اضافه کرد: سطح انتظار ما از کشتی بالا و منطقی است چرا که در دهه 80 جزو بهترین های کشور در سطوح مختلف بین المللی بوده است و اکنون این جایگاه دیده نمی شود.
جهانشیر بیان کرد: کشتی همدان باید در رویدادهای جهانی و المپیک حضور مستمر داشته باشد و بتوانیم از سهم بسزایی در ترکیب تیم ملی برخوردار باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: این رشته ورزشی نیاز به همدلی و تلاش بی وقفه دارد ضمن اینکه استعدادیابی باید اولویت اهداف هیات قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: امروزه کشتی همدان به افراد صاحب نظر و دلسوز نیاز دارد تا در فضای اتحاد و همدلی، تنها با هدف مشترک افتخار و موفقیت گام بردارند.
جهانشیر افزود: سایر هیات های ورزشی نیز باید همانند کشتی استعدادیابی را در اولویت قرار دهند چرا که همین استعدادها آینده سازان فردای ورزش استان هستند.
وی با بیان اینکه از ناملایمات نباید دلسرد شوید، گفت: باید برای پیشرفت و سربلندی کشتی استان همه با هم تلاش کنیم و از ناملایمات نباید دلسرد شد چراکه هدف ما باید سربلندی کشتی استان باشد.
در این نشست اعضای هیات کشتی استان همدان به بررسی اوضاع مالی و وضعیت فعلی این رشته ورزشی پرداختند.
هم اینک هشت هزار کشتی گیر و مربی در سطح استان همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.