علیرضا حسن پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: قیمت با کیفیت ترین گوشت گوسفندی شامل سردست بدون استخوان و چربی حداکثر هر کیلوگرم 750 هزار ریال است.
وی اضافه کرد: قیمت گوشت در صورت قرار دادن چربی و استخوان در آن به تناسب کاهش می یابد و این ترکیب براساس درخواست مشتری تنظیم و عرضه می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: به منظور تنظیم و ثابت ماندن نرخ گوشت، جهاد کشاورزی ملزم به ثابت نگداشتن قیمت دام زنده و تامین نیاز مصرفی روزانه قصابی ها شده است.
حسن پور گفت: همچنین به منظور تامین رضایت شهروندان در زمینه توزیع گوشت های وارداتی و یخی و پیشگیری از تشکیل صف های طولانی مقرر شد سهمیه بندی مدیریت شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان توضیح داد: اداره ها و نهادها از جمله بهزیستی و کمیته امداد باید نیازمندان و افراد کم درآمد واقعی را شناسایی کرده و سهمیه گوشت آنها را دریافت و در اختیار آنها قرار دهد.
حسن پور افزود: بنابراین دستگاه ها، نهادها، تعاونی ها و شرکت ها مکلف شدند گوشت مورد نیاز را بر اساس سهمیه دریافت و توزیع کنند.
وی درباره قاچاق دام اظهار داشت: همدان نخستین استانی بود که با همکاری عوامل انتظامی برای جلوگیری از قاچاق دام به سمت استان های غربی اقدام کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم دامی بدون مجوز دامپزشکی از این استان خارج شود و اگر خودرویی حامل احشام بدون مجوز به سمت مرز باشد به عنوان قاچاق و به سمت داخل کشور باشد به منظور حمل و نقل غیرمجاز توقیف و جریمه می شود.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.