حمید بادامی نجات روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تبیین جلسه امروز این نهاد، اظهار داشت: در واقع استعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر موجه بودن غیبت دکتر مولوی تعیین می کند که به پارلمان محلی بازگردد یا خیر.
وی اضافه کرد: مولوی امروز در صحن شورا حضور یافت و مدارک لازم را تشریح کرد و این مدارک جهت استعلام به بنیاد شهید و امور ایثارگران تحویل داده شد.
عضو تغییر کرده شورای اسلامی شهر همدان نیز در این باره گفت: امروز در صحن شورا حضور یافتم و مقرر شد استعلام لازم از بنیاد شهید دریافت شود.
ابراهیم مولوی افزود: کامران گردان رییس شورای اسلامی نیز گزارش کاملی را آماده کرده بودند و اسناد و مدارک ارایه شده را بررسی کردند.
وی اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تاریخ رفت و برگشتم به خارج از کشور یعنی از پانزده مهرماه تا یکم دی ماه را یکجا ثبت شده است.
مولوی بیان کرد: در واقع قرار است به این دلیل که مدارک در 2 نوبت 20 روز و یک ماه بوده و درمانم در 2 بیمارستان جداگانه انجام شده است، بنیاد این مدت را در 2 نامه جداگانه به شورا ارایه دهد.
به گزارش ایرنا، ابراهیم مولوی پانزدهم مهرماه امسال و در ششمین صحن شورای شهر همدان در سال دوم، متن درخواست مرخصی یک ماهه خود را تحویل داد که در صحن شورا قرائت شد.
اعضای شورای شهر همدان نیز در نهایت موافقت خود را با مرخصی یک ماهه نامبرده اعلام کردند و مقرر شد طی این مدت این عضو به عنوان رئیس و سخنگوی و حمید بادامی‌نجات به عنوان نایب رییس و رییس مرکز مطالعات وظایف خود را در دنبال کنند.
اما این عضو شورای شهر همدان در مرحله بعدی مرخصی یک ماهه خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید کرد؛ مهلتی که هفدهم آذرماه سال جاری به پایان رسید.
غیبت مولوی باعث شد تا با تشخیص فرمانداری همدان، جواد گیاه شناس عضو علی البدل جایگزین وی شود.
مولوی با حضور در شورای اسلامی شهر همدان مدارک پزشکی خود را ارایه داد تا ضمن ارسال به بنیاد شهید، نسبت به تعیین تکلیف اقدام شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.