به گزارش ایرنا مهدی رضایی روز یکشنبه در حاشیه آیین اهدای این جهیزیه ها، در گفت و گو با ایرنا افزود: برای تهیه این سه فقره جهیزیه بیش از 350 میلیون ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: این جهیزیه ها به سه نقطه شهرستان در روستای «لولوهر»، اسلامشهر آق گل و شهر ملایر اهدا شد که تا پایان سال این روند ادامه دارد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر تهیه جهیزیه برای نیازمندان را یکی از سیاست های اداره ورزش و جوانان با کمک سمن ها دانست و ادامه داد: در نظر داریم تا پایان سال حدود 10 کاروان جهیزیه را به همت خیران و تلاش سمن ها تهیه و به نوعروسان اهدا کنیم.
رضایی اظهار داشت: فعالیت سازمان های مردم نهاد ملایر بیشتر در راستای اشتغال، ازدواج، سلامت، مواد مخدر و ایثار و شهادت است که از ظرفیت آنها در کمک به نیازمندان و رفع مشکل جوانان استفاده می کنیم.
وی گفت: برای کمک به اشتغال و ازدواج جوانان، 12 نوع وام و تسهیلات را پیش بینی کرده ایم که پنج مورد هر کدام به مبلغ یک میلیارد ریال در نوبت پرداخت است.
رضایی افزود: در حال حاضر 2 مورد از این تسهیلات به جوانان پرداخت شده و سه مورد دیگر نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان همدان بزودی پرداخت می شود.
مسئول سمن «یاوران زندگی نو» نیز بیان کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال برای تهیه جهیزیه نیازمندان این شهرستان با کمک خیران و نیکوکاران ملایری هزینه شده است.
فهیمه خلج که خود یکی از فعالان این سمن است و بیش از چهار سال برای کمک به ازدواج آسان جوانان و تهیه جهیزیه نیازمندان فعالیت می کند گفت: خیران در این زمینه همکاری بسیار خوبی با ما دارند و بیشتر آنها در تهران ساکن هستند.
وی ادامه داد: برای ازدواج آسان و تهیه جهیزیه جوانان با 70 مرکز و فروشگاه قرارداد داریم و هیچ سودی از زوج های جوان گرفته نمی شود.
به گزارش ایرنا، سازمان مردم نهاد «یاوران زندگی نو» سال گذشته مجوز خود را از اداره ورزش و جوانان این شهرستان دریافت کرد و با هفت عضو در حوزه خدمات سلامت و ازدواج آسان در حال فعالیت است.
شهرستان ملایر دارای 30 سمن دارای مجوز است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.