بهار یوسفی صفت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزش بادی پامپ نه تنها می تواند کالری کافی بسوزاند بلکه در زمان ریکاوری هم سوختن کالری در جریان است؛ ضمن اینکه با افزودن حجم عضلات، می توان متابولیسم بدن را همچنان بالا نگه داشت.
وی اضافه کرد: این قابلیت های بدنی همراه با فواید روحی و جسمانی باعث شده تا گرایش بانوان به این ورزش بیش از دیگر رشته ها باشد.
یوسفی صفت بیان کرد: استقبال بانوان در همدان به حدی است که تاکنون موفق به برگزاری سومین دوره بادی پامپ به میزبانی یکی از باشگاههای تناسب اندام شدیم که این فعالیت در کشور کم نظیر است.
وی افزود: این استقبال چشمگیر باعث شد تا برای نخستین بار در سطح استانی درخواست میزبانی دوره مربیگری بادی پامپ را به فدراسیون ورزش های همگانی کشور ارایه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری سه دوره کارگاه بادی پامپ به تجربه بانوان علاقه مند به مربیگری این رشته افزوده و اکنون فرصت مناسبی برای برگزاری دوره مربیگری است.
رییس کمیته بادی پامپ همدان یادآور شد: این ورزش برای افرادی که زمان ندارند که هر روز به باشگاه بروند و 2 ورزش هوازی و بدنسازی را کار می کنند، فرصت بی نظیری ایجاد می کند و همین مزیت باعث شده تا استقبال خوبی برای آموزش این رشته شود.
وی افزود: مربیان علاقه مند به رشته بادی پامپ می توانند برای حضور در کارگاه ها و دوره مربیگری این رشته به هیات ورزش های همگانی مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
بادی پامپ یک نوع ورزش قدرتی - استقامتی است که با استفاده از وزنه و هالتر و انجام تمرینات قدرتی با تکرارهای زیاد و وزنه های متوسط ، در سیستم هوازی انجام می شود.
هم اینک 13 هزار بانوی همدانی در رشته های زیرمجموعه هیات ورزش های همگانی استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.