به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز شنبه در دیدار با سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: با توجه به نام این اداره ، هم به ارشاد و هم به اسلامی بودن آن باید توجه شود.
وی بیان کرد: در تمامی عرصه ها توسط این نهاد باید نیروهای خوبی تربیت شود تا در آینده شاهد درخشش بیشتر فرهنگ و هنر باشیم.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به برگزاری برنامه های شاد در سطح شهرستان افزود: اسلام دین شادی است، اما این شادی نباید به چیزی به ویژه فرهنگ لطمه بزند.
امام جمعه ملایر با اشاره به نمونه هایی از برنامه ها و سنت های شاد و پسندیده قدیمی گفت: از شادی های وارداتی و دیکته شده باید دوری کرد.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند برنامه های صد درصد شاد، آرمانی و با نشاط دینی بدون عوارض را تولید کند تا تاثیر خوبی نیز در بین مردم داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: سعی کنید در اجرای برنامه ها و برنامه ریزی ها مراقبت و نظارت بیشتری داشته باشید، چراکه ممکن است در برخی موارد افرادی با حضور نامناسب و شکل و ظاهری غیر متعارف، برای جوانان و نوجوانان ما الگو شده و تاثیر بدی برای جامعه داشته باشند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز از حضور امام جمعه ملایر و توجه و اهمیت وی به حوزه فرهنگ و هنر تقدیر کرد و گفت: تمام تلاش ما ارتقای جایگاه حوزه فرهنگ و هنر و تربیت جوانان با فرهنگ ایرانی و اسلامی است.
حجت الاسلام طالب ترکاشوند با اشاره به فعالیت های گسترده این نهاد بیان کرد: با وجود این فعالیت های گسترده و اقدامات اثرگذار و مشکلات و تنگناهای مالی، بی مهری هایی در حق همکاران ما روا داشته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با کمک حمایت مسئولان در راستای رفع این بی مهری ها و کم لطفی ها گام مهمی برداشته شود، چراکه ما در کنار هم یک خانواده هستیم و آغوش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی همه هنرمندان باز است.
حجت الاسلام ترکاشوند افزود: در توسعه این مسیر از تمامی ابزارهای موجود برای فعالیت بیشتر و ارتقای فرهنگ و هنر این شهرستان استفاده می کنیم.
به گزارش ایرنا، پیش از این «غلامرضا جمالی زاده» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بود که هفته گذشته «حجت الاسلام طالب ترکاشوند» به عنوان سرپرست جدید این اداره انتخاب شد.
2087/7528
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.