دبیر هیات کشتی همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پیکارهای کشتی آزاد 110 ورزشکار از 9 شهرستان به انجام 125 کشتی پرداختند.
محمدحسین سلطانی با بیان اینکه در کشتی فرنگی نیز 50 کشتی گیر از پنج شهرستان در مجموع 61 مسابقه را برگزار کردند بیان کرد: کشتی گیران آزاد و فرنگی شرکت کننده در این دوره از مسابقات در 10 وزن با هم رقابت کردند و نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری راه یافتند.

** همدان قهرمان کشتی آزاد
دبیر هیات کشتی همدان با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد گفت: در رقابت های تیمی کشتی آزاد، همدان با 171 امتیاز قهرمان شد، ملایر با 135 امتیاز دوم شد و نهاوند با 130 امتیاز در جای سوم ایستاد.
وی افزود: در بخش انفرادی و در وزن 45 کیلوگرم امیرحسین سلطانی از همدان، در وزن 48 کیلوگرم احمدرضا حسینی از ملایر، در وزن 51 کیلوگرم امیرحسین عبدی از همدان، در وزن 55 کیلوگرم آرش علیدادی از نهاوند، در وزن 60 کیلوگرم ایمان محمدحسینی از ملایر و در وزن 65 کیلوگرم امین رحمانی از همدان قهرمان شدند.
سلطانی بیان کرد: همچنین در وزن 71 کیلوگرم حمید دارابی از نهاوند ب، در وزن 80 کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان از همدان، در وزن 92 کیلوگرم فردین طالبی از اسدآباد و در وزن 110 کیلوگرم مهدی خزایی از نهاوند بر سکوی قهرمانی ایستادند.

** قهرمانی همدان در کشتی فرنگی
دبیر هیات کشتی همدان با اشاره به رقابت های بخش فرنگی گفت: در پیکارهای تیمی رشته فرنگی بازهم همدان با 180 امتیاز قهرمان شد، نهاوند با 152 امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و تویسرکان با 135 امتیاز سوم شد.
سلطانی خاطرنشان کرد: در این پیکارها و در وزن 45 کیلوگرم حسین عبدی از تویسرکان، در وزن 48 کیلوگرم محمدصالح قره باغی از همدان، در وزن 51 کیلوگرم عارف غفاری از همدان، در وزن 55 کیلوگرم سجاد محمدپور از همدان، در وزن 60 کیلوگرم ابوالفضل چهاردولی از نهاوند و در وزن 65 مهدی صادقی از بهار قهرمان شدند.
وی یادآور شد: همچنین در وزن 71 کیلوگرم آرمان یوسفی از نهاوند، در وزن 80 کیلوگرم امیرحسین صالحی خواه از همدان، در وزن 92 کیلوگرم بهنام گمار از همدان و در وزن 110 کیلوگرم امیرمحمد کرد از نهاوند عنوان های نخست را کسب کردند.
رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی کشور در گروه الف روزهای 4 تا 6 بهمن ماه امسال در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.