به گزارش ایرنا، امیر خجسته روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان تاکید کرد: باید به مقوله بهداشت و درمان توجه ویژه داشت.
وی همچنین با اشاره به تقدیم بوجه سال آتی به مجلس اظهار داشت: معیشت مردم در بودجه سال 98 مورد توجه قرار گیرد و از افزایش قیمت ها جلوگیری شود.
خجسته اضافه کرد: در شرایطی که کشور در تحریم و جنگ اقتصادی قرار دارد و اروپا نیز به تعهدات خود عمل نکرده است باید با همگرایی، همدلی و نگاه به درون در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی با دستان خالی هشت سال در مقابل دشمن ایستادگی کردند، اضافه کرد: از این برهه نیز با برنامه‌های خوب اقتصادی عبور خواهیم کرد.
خجسته با بیان اینکه باید هنر عبور از تحریم را همانند دوران دفاع مقدس داشته باشیم، افزود: البته در دوران جنگ، ایران چیزی در دست نداشته ولی اکنون پیشرفت بالایی در همه بخش ها کسب کرده ایم.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال با فتنه اقتصادی دشمن روبرو هستیم و دشمن از تمام ترفندها برای تضعیف معیشت مردم استفاده می‌ کند.
خجسته اظهار داشت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها باید کنترل شود و بیشتر به معیشت مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر، فرهنگیان و بازنشستگان توجه شود.
نماینده مردم همدان و فامنین اظهار داشت: استان همدان در کنترل قیمت، تنظیم بازار و تثبیت قیمت باید رصد و مدیریت صحیح در این حوزه اعمال شود.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.