سید محسن موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به خروجی مدل های ماهواره ای، آسمان استان همدان در 24 ساعت آینده تمام ابری، همراه با ریزش برف و بارش باران و مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
وی اظهار داشت: در پی فعالیت این سامانه و به دلیل بارش و همچنین ابرناکی هوا، دمای روزانه (بیشینه) استان از روز جمعه بین سه تا پنج درجه سانتی گراد کاهش می یابد.
موسوی عنوان کرد: در بارش های امروز، امکان آب گرفتگی معابر، اختلال در ترافیک شهری و جاده ای همچنین لغزندگی در گردنه ها وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه پس از خروج این سامانه کمینه دما (دمای صبحگاهی) بین سه تا 6 درجه سانتی گراد کاهش می یابد ادامه داد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته صفر درجه سانتیگراد و بیشینه دمای این شهر 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه کرد: همدان و ملایر با 6 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و قهاوند با یک درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته ثبت شده اند.
وی گفت: در 24 ساعت گذشته همدان با 12 میلیمتر بیشترین بارش و گل تپه با 2 میلیمتر کمترین بارش را داشته اند.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.