حجت اله مهدوی روز چهارشنبه در ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان همدان، بر ضرورت اجرای مفاد برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و آئین نامه اجرایی برنامه ملی بازآفرینی پایدار شهری تاکید کرد.
وی افزود: همه مکلف به حرکت به سمت بازآفرینی شهری بوده و در این راستا باید سیاست های تدوین شده در دولت تدبیر و امید را اجرایی کرد.
فرماندار کبودراهنگ گفت: ستاد بازآفرینی و احیای بافت های فرسوده بهترین راهکار برای افزایش اعتماد مردم به دولت است چراکه با مناسب سازی فضا برای زندگی مردم، زمینه برای محقق کردن فعالیت های اجتماعی و فرهنگی فراهم می شود.
مهدوی اضافه کرد: اجرای طرح بازآفرینی بافت های فرسوده شهری به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید نیازمند مشارکت و همراهی مردم و بخش خصوصی است؛ البته سیاست های تشویقی دستگاه های خدمات رسان در شتاب بخشی به این طرح بسیار مفید است.
وی اظهار داشت: باید رویکرد نشست های اعضای ستاد بازآفرینی شهری تحقق مفاد سند ملی احیا و نوسازی بافت های فرسوده باشد.
مهدوی، شهرداری را دبیر ستاد بازآفرینی دانست و افزود: دستگاه‌های عضو این ستاد باید برای نیل به اهداف ترسیم شده با دبیرخانه ستاد همکاری لازم را داشته باشند و ایده ها و نظرهای کارشناسانه ارائه دهند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.