کامران گردان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تبصره ماده هفت قانون شوراها تا تعیین تکلیف نهایی، «جواد گیاه شناس» عضو علی البدل شورای شهر جایگزین مولوی شده است و اگر مدارک وی مورد تایید کمیته حل اختلاف قرار بگیرد به پارلمان محلی باز می گردد.
وی با اشاره به اینکه مدارک مولوی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، پزشکی و سایر نهادها ارایه شده است، اضافه کرد: مولوی باید منتظر رای کمیته حل اختلاف بماند و اگر با بازگشت وی به شورا موافقت شود، گیاه شناس از جمع شورانشینان جدا می شود.
گردان پیرامون برخی خبرها مبنی بر اینکه روز گذشته با حضور مولوی در صحن شورا موافقت نشده است، گفت: نامبرده برای تمامی اعضای شورا دارای احترام و جایگاه ویژه است اما براساس قوانین، حضور وی باید در دستور کار صحن قرار می گرفت و نمی شود خارج از دستور برنامه ای را اضافه کرد.
وی افزود: با این حال حضور مولوی در دستور کار بعدی صحن شورا قرار گرفت و می تواند یکشنبه هفته آتی در صحن حضور یابند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: حضور افراد در صحن شورا اگر در چارچوب دستورکار صحن باشد، هیچ منعی ندارد.
به گزارش ایرنا، ابراهیم مولوی پانزدهم مهرماه امسال و در ششمین صحن شورای شهر همدان در سال دوم، متن درخواست مرخصی یک ماهه خود را تحویل داد که در صحن شورا قرائت شد.
اعضای شورای شهر همدان نیز در نهایت موافقت خود را با مرخصی یک ماهه نامبرده اعلام کردند و مقرر شد طی این مدت این عضو به عنوان رئیس و سخنگوی و حمید بادامی‌نجات به عنوان نایب رئیس و رئیس مرکز مطالعات وظایف خود را در دنبال کنند.
اما این عضو شورای شهر همدان در مرحله بعدی مرخصی یک ماهه خود را به مدت یک ماه دیگر تمدید کرد؛ مهلتی که هفدهم آذرماه سال جاری به پایان رسید.
غیبت مولوی باعث شد تا با تشخیص فرمانداری همدان، جواد گیاه شناس عضو علی البدل جایگزین وی شود.
امروز مولوی با حضور در شورای اسلامی شهر همدان مدارک پزشکی خود را ارایه داد تا ضمن ارسال به فرمانداری همدان، نسبت به تعیین تکلیف کمیته حل اختلاف اقدام شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.