به گزارش ایرنا، رسول منعم روز یکشنبه در جمع اعضای کمیته فوتبال محلات همدان اظهار داشت: هم اینک جمعیت جوان قابل توجهی در ورزش محلات فعالیت می کنند که نیاز به سازماندهی مناسب دارند.
وی بیان کرد: متولی رسمی ورزش محلات باید مشخص شود و معتقدم سازوکار این فعالیت باید در شورای عالی ورزش همگانی استان همدان به تصویب برسد.
منعم افزود: تصویب برنامه های اجرایی ورزش محلات به برگزاری آن رسمیت می دهد و می توان به شکل ویژه حمایت های لازم را داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: دستگاه ورزش استان با وجود اینکه فعالیت محلات به صورت پراکنده در رشته های مختلف در حال انجام است اما حمایت لازم را داشته و انتظار می رود چارت سازمانی مشخصی برای آن ایجاد شود.
وی اظهار داشت: ورزش محلات باید با تدوین برنامه سالیانه به شورای عالی ورزش همگانی ارایه شود تا ضمن تامین بودجه مورد نیاز، چگونگی برگزاری مسابقات آن نیز رسمیت یابد.
منعم خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش محلات نباید فقط انتظار از دستگاه هایی نظیر شهرداری و ورزش و جوانان داشت و می توان از امتیاز سایر نهادهای اجرایی نیز بهره مند بود.
وی با اشاره به پیگیری در حل مشکل تامین سالن فوتسال محلات گفت: تمامی سالن های ورزشی در شرایط اجاره قرار دارند و نمی توانیم برای در اختیار قرار دادن آنها به ورزش محلات، متولیان سالنها را تحت فشار قرار دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآور شد: اغلب دستگاه های اجرایی استان دارای سالن اختصاصی چند منظوره ورزشی هستند که می توانند مشکل سالن مسابقات این رشته ورزشی را برطرف کنند.
رئیس کمیته فوتبال محلات نیز در این نشست گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن موارد استاندارد در سالن سنگستان، لیگ فوتسال محلات تعطیل شد.
سعید پناه آبادی افزود: دست اندرکاران این سالن حتی از واگذاری رختکن به تیم ها خودداری کردند تا نتوانیم مسابقات را در شرایط مطلوب برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: فوتبال و فوتسال محلات برخواسته از جوانان مستعد این شهر به ویژه حاشیه شهر است و نباید این چنین مورد بی مهری قرار بگیرد.
پناه آبادی خاطرنشان کرد: در برگزاری مسابقات ورزش محلات به دنبال هیچ گونه بهره برداری شخصی یا گروهی نیستیم و تنها هدف ما حضور حداکثری جوانان در رشته های ورزشی است.
وی افزود: اگر نتوانیم جوانان به ویژه جوانان ساکن حاشیه شهر را به ورزش جذب کنیم ممکن است به سمت تفریحات ناسالم سوق پیدا کنند.
در این مراسم رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان همدان واگذاری سالن های ورزشی خضر و انقلاب برای ادامه برگزاری لیگ فوتسال محلات را وعده داد.
بیش از یکصد تیم در فوتبال و فوتسال همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.