به گزارش ایرنا رسول منعم روز شنبه در مجمع انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلو همدان اظهار داشت: در دهه 80 با حضور برادران میرابیان از استان های برتر کشور در رشته شنا بودیم.
وی بیان کرد: در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نیز قائم میرابیان شناگر پر افتخار استان با تیم ملی به این رقابت ها اعزام شد که افتخاری بزرگ برای استان بود.
منعم افزود: مسیر موفقیت ورزش های شنا، شیرجه و واترپلوی همدان نیز باید باردیگر از سر گرفته شود و انتظار داریم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند به دستاوردهای مهمی در این ورزش دست یابیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: شنا از رشته های مورد تاکید دین اسلام است که از جایگاه مهمی برخوردار بوده و به طور قطع حمایت های ویژه را در توسعه این ورزش خواهیم داشت.
منعم با تمجید از عملکرد فدراسیون شنا در بازی های آسیایی جاکارتا نیز گفت: واترپلو کشورمان موفقیت بزرگی را در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب کرد و مدال ارزشمند برنز حاصل برنامه ریزی فدراسیون و تلاش اعضای تیم ملی بود.

** ابقای رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو همدان
در این مجمع رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی همدان باردیگر ابقا شد.
صادق بختیاری با کسب 17 رای از 17 رای ماخوذه برای سومین سال متوالی و به مدت چهار سال به عنوان ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان همدان برگزیده شد.
در انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلوی همدان چهار کاندیدا حضور داشتند که سه تن استعفا دادند.
محرم روزبه و مجتبی سبزی پور قبل از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کردند و حامد جلیلوند نیز پس از بیان برنامه و اهداف انصراف خود را اعلام کرد.
هم اکنون یک هزار ورزشکار در شنا، شیرجه و واترپلوی همدان فعالیت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.