سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از بارش برف و کولاک شدید در گردنه اسدآباد وضعیت تردد برای رانندگان دشوار و ناممکن می شود.
وی اضافه کرد: عوامل پلیس راه به منظور پیشگیری از گرفتار شدن رانندگان در داخل برف و سرما و بروز مشکل برای سرنشینان خودرو اقدام به ایجاد محدودیت تردد در این شرایط می کند.
رییس پلیس راه همدان از رانندگان خواست هنگام برف و کولاک از ادامه مسیر به سمت گردنه اسدآباد خودداری کرده و از مسیر های جایگزین برای عزیمت به سمت غرب کشور استفاده کنند.
سرهنگ عزیزی گفت: حفظ جان شهروندان اولویت اصلی پلیس است بنابراین اجازه نمی دهیم رانندگان با ورود به برف و کولاک جان خود و سرنشینان خودرو را به مخاطره بیاندازند.
وی اضافه کرد: در صورت اعمال محدودیت توسط عوامل پلیس راه ، رانندگان با صبر و حوصله و پرهیز از مشاجره به توصیه های پلیس احترام گذاشته و آن را عملی کنند.
رییس پلیس راه همدان یادآوری کرد: شامگاه جمعه پس از حدود 10 دقیقه برف و کولاک تردد از گردنه اسدآباد ناممکن شد بنابراین ماموران پلیس راه از ادامه مسیر خودروها پیش از رسیدن به گردنه جلوگیری کردند.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: با وجود توصیه و هشدارهای مکرر در زمینه همراه داشتن تجهیزات زمستانی اما همچنان بیشتر خودروها بدون این تجهیزات وارد جاده های کوهستانی و استان سردسیر همدان می شوند.
طرح زمستانی پلیس از 21 آذر آغاز شده است و به مدت سه ماه ادامه دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.