سعید پناه آبادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود پیگیری های استاندار همدان، سالن برگزاری مسابقات تامین نشد و نمی توانیم با جان سه هزار فوتبالیست محلات بازی کنیم.
وی نبود امکانات مناسب سالن سنگستان، بدقولی مدیریت سالن در زمینه در اختیار قراردادن رختکن، برنداشتن نرده ها، نزدیکی دیواره ها به خط اصلی و همچنین رفت و آمد سخت تیم ها کمیته فوتبال محلات را از دلایل لغو مسابقات برشمرد.
پناه آبادی بیان کرد: انتظار داریم مسئولان ورزش همدان نسبت به در اختیار قراردادن مکانی مناسب برای ادامه برگزاری مسابقات فوتسال محلات همکاری لازم را داشته باشند.
رئیس کمیته فوتبال محلات همدان خاطرنشان کرد: هم اینک سالن های 6 هزارنفری انقلاب و ابن سینا فضای مناسبی برای برگزاری ادامه مسابقات فوتسال محلات است.
وی یادآور شد: برگزاری مسابقات فوتسال محلات این شهر با استقبال کم نظیر تیم های محله ای مواجه است اما به دلیل نبود سالن ورزشی، به ناچار از ثبت نام بیش از ظرفیت جلوگیری شد.
رییس کمیته فوتبال و فوتسال محلات افزود: انتظار ما حمایت همه جانبه مسئولان از ورزش محلات است و نباید فقط از شورای شهر و شهرداری این توقع را داشت بلکه سایر دستگاه های اجرایی می توانند در این زمینه کمک کنند.
پناه آبادی افزود: جوانان محلات سرمایه های اجتماعی این شهر محسوب می شوند و توسعه ورزش در بین آنها می تواند عامل بازدارنده در معضلات اجتماعی باشد.
هم اکنون 32 تیم مجوز حضور در لیگ فوتسال محلات همدان را کسب کرده اند و بیش از یکصد تیم در رشته های فوتبال و فوتسال محلات همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.