سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و ائمه جمعه این استان اظهار داشت: امروزه دولت در خط مقدم جنگ اقتصادی است و همه باید به دولت کمک کنند.
وی اضافه کرد: قطع به یقین وحدت ، همدلی و توجه به منافع ملی رمز موفقیت و عبور از ناملایمات است و به فرموده رهبر معظم انقلاب و تاکید رییس جمهوری، دولت در خط مقدم جنگ اقتصادی است و همه باید به دولت کمک کنند.
استاندار همدان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در اوج قدرت، از ارزش های انسانی و مردم سالاری دینی حمایت می کند.
وی افزود: رمز پیروزی و تداوم انقلاب، وجود رهبری فرزانه انقلاب و حضور یکپارچه مردم در صحنه های مختلف بوده و در این میان نقش روحانیت به ویژه ائمه جمعه نقشی ممتاز و پیشرو است.
شاهرخی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب احیای ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی است.

** پیام تسلیت استاندار همدان به مناسبت درگذشت آیت الله شاهرودی
استاندار همدان در پیامی، درگذشت آیت الله شاهرودی رییس تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
در این پیام که یک نسخه از آن روز چهارشنبه به ایرنا نمابر شده، آمده است: عالم نستوه و فرزانه حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی عمر بابرکت و با عزت خود را برای تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری و در هر سنگر مدیریتی که بود با عقلانیت و معنویت برای خدمت صادقانه به مردم ایران اسلامی تلاش کرد و خدمات ایشان ماندگار و همیشگی خواهد ‌بود.
شاهرخی ضایعه بزرگ ارتحال این عالم وارسته را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه، طلاب و شاگردان ایشان، بیت آن مرحوم و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن عالم بزرگوار علو درجات مسالت دارد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.