سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بامداد امروز یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین زن در جاده همدان - تهران به علت انحراف چپ غیرمجاز زیر چرخ های کامیون قرار گرفتند.
وی بیان کرد: افزایش نرخ عوارضی موجب کاهش ترافیک در آزاد راه همدان - تهران و هدایت خودروها به سمت جاده قدیم همدان - ساوه شده است.
رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: جاده قدیم همدان - ساوه به علت دوطرفه بودن، عرض کم به نسبت تردد خودروها و نبود جداکننده از امنیت کافی برخوردار نیست.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: مشکل بالا بودن نرخ عوارضی و تاثیر آن در افزایش سوانح به مقام های مسئول انعکاس داده شد اما متولیان به علت خصوصی بودن عوارضی و تعیین نرخ آن توسط مرکز نشینان نتوانستند برای تعادل در نرخ آن اقدامی انجام دهند.
وی بیان کرد: یک کامیونت برای تردد از آزاد راه همدان - ساوه باید 500 هزار ریال پرداخت کند بنابراین بیشتر کامیونداران برای پرداخت نکردن این مبلغ بالا از جاده قدیم برای تردد استفاده می کنند.
رئیس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین نیز گفت: سانحه برخورد سواری پراید با کامیونت در هشت کیلومتری پایگاه امداد جاده ای به سمت فامنین در ساعت 12 شب گذشته / یکشنبه/ رخ داد.
علی اکبر شاهمردی با بیان اینکه در سانحه سه زن در دم فوت شد اظهار داشت: سرنشینان این وسیله با دستگاه ست هیدرولیک از داخل خودرو خارج شدند.
طبق گزارش پزشکی قانونی همدان 190 تن پنج ماهه امسال در سوانح جاده ای همدان جان باختند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.