هادی سبزواری در حاشیه نشست با اعضای هیات همگانی همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزش صبحگاهی یکی از بهترین برنامه ها برای کارکنان دستگاه های اجرایی محسوب می شود که نیاز به برنامه ریزی دارد.
وی اضافه کرد: انجام ورزش صبحگاهی این زمینه را برای کارکنان مهیا می سازد که با شادابی و انرژی مضاعف در محیط کار حضور یابند و در برخورد مناسب آنها با ارباب رجوع نیز بسیار موثر است.
سبزواری بیان کرد: هم اینک همدان یکی از استان های مطرح و فعال در ورزش صبحگاهی کشور است منتهی در دستگاه های اجرایی این طرح هنوز در مرحله اجرا قرار ندارد.
وی افزود: شورای عالی ورزش همگانی همدان باید نسبت به تصوب و اجرای این طرح اقدام کند چرا که ارتقا سطح سلامتی و شادابی کارمندان یکی از سیاست های اصلی در حوزه ورزش کارکنان دولتی است.
رئیس هیات ورزش های همگانی منطقه هفت کشور اظهار داشت: این توانایی در هیات ورزش های همگانی استان همدان وجود دارد تا نسبت به اجرای این طرح مهم ورزشی در سطح اداره ها و ارگان های دولتی همکاری کند.
وی خاطرنشان کرد: ترویج ورزش های همگانی به ویژه صبحگاهی در بین کارکنان دولت، در ارتقا سطح کیفی و کارایی مفید آنها تاثیر مستقیم خواهد داشت.
سبزواری یادآور شد: این ورزش نیاز به تخصص ندارد و هر فرد با هر سنی می تواند خیلی سریع حرکات نرمشی را فرا گیرد.
همدان یکی از قطب های اصلی ورزش صبحگاهی کشور است.
بیش از یکصد ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان دایر است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.