یدالله روحانی منش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: چندی پیش 2 سرباز در محل یگان خدمتی و پشت بام یکی از مکان های متروکه با یکدیگر بحث می کنند.
وی بیان کرد: سرباز دیگری که شاهد ماجرا بود اقدام به میانجیگری برای پایان دادن به این بحث لفظی می کند، اما در این هنگام یکی از طرف ها با بالا بردن دست خود قصد ترساندن دیگر همخدمتی را داشت که وی دو گام به عقب می نشیند و پایش به تکه سیمانی که از پشت بام خانه بیرون زده بود گیر کرده و به پایین سقوط می کند.
روحانی منش بیان کرد: مرگ این سرباز منجر به تشکیل پرونده قضایی و در نهایت زندانی شدن این سرباز وظیفه از 14 مهر امسال می شود.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: طبق نظر قاضی، این حادثه قتل شبه عمد تشخیص داده و به علت وقوع این حادثه در ماه حرام، متهم به پرداخت سه میلیارد و 80 میلیون ریال دیه محکوم شد.
وی تاکید کرد: مشاجره ساده دو جوان بر سر مساله ای کم اهمت منجر به داغدار شدن یک خانواده و گرفتار شدن خانواده ای دیگر برای رهایی فرزندشان از زندان شده است.
روحانی منش بیان کرد: انتظار می رود با پرهیز از خشونت و کنترل خشم از بروز اینگونه وقایع تلخ و ناگوار و ایجاد دردسر و گرفتاری برای خانواده ها جلوگیری شود.
141 زندانی جرائم غیرعمد همدان نیمه نخست سالجاری آزاد شدند.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.