معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مردم برای شرکت در این پویش می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از روش های گوناگون در اختیار بهزیستی قرار دهند.
حمید الله فارسی افزود: پس از برگزاری پویش «لبخند مهر» در آغاز سال تحصیلی جاری یک میلیارد و 578 میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان کم برخوردار این استان جمع آوری شد.
وی ادامه داد: برگزاری خوب و مطلوب این پویش سبب شد تا پویش «لبخند مهربانی زمستانه» نیز برای تامین لباس گرم برگزار شود.
فارسی اظهار داشت: یک هزار و 774 دانش آموز در استان همدان زیر پوشش بهزیستی هستند که بیشتر آنها در مناطق محروم زندگی می کنند.
وی با اشاره به اینکه 10 هزار نفر در سراسر کشور برای این پویش هدف گذاری شده اند اضافه کرد: نزدیک به 700 دانش آموز در مناطق سردسیر استان همدان برای تامین لباس گرم هدف گذاری شده اند.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی همدان تاکید کرد: مردم برای ارایه کمک های غیرنقدی به صورت لباس تنها باید اقلام نو اهدا کنند چراکه لباس های کهنه به هیچ عنوان پذیرفته نمی شود.
فارسی با بیان اینکه تمام مراکز بهزیستی سراسر کشور آمادگی جمع آوری این لباس ها را خواهند داشت افزود: هموطنان می توانند از طریق نرم افزار «آپ» یا نرم افزار سکه (سامانه کیف همراه) یا از طریق حساب 90190 بانک ملت و دستگاه های خود پرداز (ATM) تمام بانک های کشور، کمک های نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت به بهزیستی بدهند.
وی اضافه کرد: همچنین شماره حساب 2173455627008 و کارت 6037991899519726 نزد بانک ملی مهدیه همدان آماده دریافت کمک های مردمی است.
گفتنی است، در استان همدان 36 هزار و 500 نفر از معلولان مستمری دریافت می کنند و 16 هزار خانواده نیز در حوزه اجتماعی زیر پوشش بهزیستی هستند.
در مجموع نزدیک به 100 هزار تن در حوزه توانمندی و اجتماعی از بهزیستی همدان خدمات دریافت می کنند.
2087/9904
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.