سرمربی تیم بوکس همدان روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی اهواز برگزار شد و تیم همدان یک نشان ارزشمند را تصاحب کرد.
امید مرامی افزود: در این رقابت ها مجید سبزی پور در وزن به اضافه 91 کیلوگرم پس از 15 سال همدان را در مسابقات سنگین وزن قهرمانی بوکس کشور صاحب مدال برنز کرد.
وی یادآور شد: 210 بوکسور از استان های مختلف کشور در این رقابت ها حضور داشتند و سطح مسابقات از دوره های گذشته بسیار بالاتر بود.
مرامی بیان کرد: عملکرد تیم همدان در این دوره از مسابقات به نسبت دوره قبل رضایت بخش بود و تمامی اعضای تیم تلاش خود را برای کسب موفقیت بکار بردند.
وی خاطرنشان کرد: تیم همدان در شرایطی گام به این مسابقات گذاشت که به دلیل نتایج نه چندان خوب سال قبل از 10 سهمیه، در 6 وزن توانست سهمیه کسب کند و با این حال در همین اوزان هم خوب کار کردیم.
سرمربی تیم بوکس همدان با اشاره به ترکیب تیم اعزامی همدان گفت: میثم صادقی ورزشکار وزن 49 کیلوگرم، شبیر زهروند در وزن 60 کیلوگرم، حمید خدایوندی در وزن 69 کیلوگرم، مسعود خزایی در وزن 75 کیلوگرم، جعفر سرملی در وزن 81 کیلوگرم و مجید سبزی در وزن به اضافه 91 کیلوگرم در ترکیب تیم همدان بودند.
وی افزود: سرپرست تیم را نیز میثم هندی از قهرمانان ارزنده بوکس برعهده داشت ضمن اینکه داود درویشی از مربیان مجرب بوکس استان در ترکیب تیم اعزامی قرار داشتند.
هم اکنون بیش از 2 هزار بوکسور در همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.