به گزارش ایرنا ، 23 فروردین امسال در حالیکه طبیعت از خواب زمستانی بیدار و شکوفه های سبز و سپید بر سرشاخه درختان جوانه می زد، پرهام 9 ساله به علت عارضه قلبی در بیمارستان فرشچیان همدان بستری شد.
پزشکان آزمایش ها و تست های مورد نظر را انجام داده و دریافتند که این کودک باید در بخش آی.سی.یو بیمارستان بعثت شهر همدان بستری شود.
قلب کودکانه پرهام به جای 60 نوبت در دقیقه پنج نوبت می تپید و این کم کاری و کاهش شدید ضربان قلب منجر به اعزام این کودک به بیمارستان شهید رجایی تهران شد.
6 ماهی از بستری شدن این کودک در این بیمارستان و انتظار برای پیوند قلب می گذشت اما همچنان والدین او منتظر قلب مهربانی برای پیوند به جسم فرزندشان بودند.
مهر امسال در حالیکه پرهام باید در کنار دیگر همسن و سالان خود در کلاس سوم حاضر می شد اما همچنان بی حرکت بر روی تخت بیمارستان با بیماری دست و پنجه نرم می کرد.
پاییز به نیمه راه رسید و همچنان چشم ها منتظر بود و با ورق خوردن روزها خبر نامبارکی به گوش می رسد و آن اینکه پرهام به کما رفته است.
والدین دست به دعا برداشته تا اینکه در آخرین لحظه ها قلب مهربانی در تن کودکانه پرهام کوچولو جا گرفت و به کالبد بی جان این کودک روح تازه دمید.
به طور حتم روایت داستان زندگی افرادی که با تمام سختی ها صبوری پیشه کرده و زندگی را ادامه داده شنیدنی و عبرت آموز است.
بنابراین والدین پرهام توسط عوامل بیمارستان شهید رجایی به کارگردان مجموعه هزارداستان که از شبکه نسیم پخش می شود معرفی شدند.
این خانواده به همراه فرزند کوچکشان در برنامه هزار داستان به مجری گری فریبا کوثری از بازیگران مشهور تلویزیون حضور یافتند.
مجری این برنامه ابتدا نامه های عاشقانه ای که پرهام برای خدا نوشته را برای مخاطبان می خواند و مضمون این نامه ها و نوشتار کودکانه پرهام که حاکی از درخواست برای یک قلب پر مهر و محبت بود اشک را از دیدگان افراد حاضر در صحنه سرازیر می کند.
وقتی مجری برنامه آرزوی این کودک را جویا می شود ، او از علاقه وافرش به پلیس بودن می گوید ، علاقه ای که پیشتر او در منزل آنها را به تصویر کشیده و در قالب نقاشی های سیاه و سفید بر روی دیوار خانه جا خوش کرده بود.
سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی با شنیدن آرزوی این کودک از رسانه ملی، دستور به محقق کردن این آرزوی کودکانه می دهد.
در این راستا فرمانده انتظامی استان همدان به همراه تنی چند از فرماندهان و پلیس های تخصصی عصر امروز در منزل والدین این کودک حضور یافتند.
سردار بخشعلی کامرانی صالح پس از احوالپرسی با پرهام نوروزی ، او را به عنوان پلیس افتخاری انتظامی همدان برگزید.
وی ابراز امیدواری کرد: با بهبودی وضعیت جسمی این کودک بیمار، وی بتواند عوامل پلیس را در برقراری نظم و امنیت کمک کند.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در نخستین صبحگاه انتظامی استان همدان این کودک دعوت شده و به صورت رسمی به عنوان پلیس افتخاری معرفی می شود.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: با توجه به اینکه پرهام علاقه زیادی به خدمت در هوا ناجا دارد در صورت بهبودی کامل طبق وعده فرماندهان انتظامی در مرکز ، وی سوار بر هلیکوپتر ناجا می شود.
وی امیدوار است دلجویی از این کودک و محقق کردن آرزوی وی توسط پلیس زمینه ای برای تقویت روحیه و بهبودی کامل او شود.
در این دیدار فرمانده انتظامی استان همدان یک دست لباس هواناجا به این کودک به همراه اسباب بازی خودروی گشت پلیس به او هدیه کرد، همچنین لوح تقدیری تقدیم والدین این کودک شد.
پرهام نوروزی نیز با تقدیر از عوامل انتظامی ، از علاقه به حرفه پلیس سخن به میان آورد و مراقبت از مردم و دستگیری متخلفان را اولویت خود دانست.
پس از این دیدار ، این کودک 9 ساله سوار بر خودروی پلیس اقدام به گشت زنی در میدان شیرسنگی و بخشی از خیابان های شهر همدان کرد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.