به گزارش ایرنا رسول منعم روز دوشنبه در دیدار با اعضای هیات کشتی استان همدان اظهار داشت: عملکرد این 2 رشته ورزشی به مراتب بهتر از سایرین بود و نتایج کسب شده رضایت بخش است.
وی اضافه کرد: امروزه در ورزش کشتی همدان وفاق و همدلی حاکم است و فضای اتحاد و انسجام را در سطح استان شاهد هستیم.
منعم بیان کرد: سطح فعالیت کشتی در سطح شهرستان ها نیز فضای رضایتمندی را ایجاد کرده و این رویه نوید روزهای درخشان کشتی همدان را می دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: امروزه برای قهرمان پروری در سطح شهرستان ها نیاز به برنامه ریزی مدون و منسجم است و این خواسته اصلی ما از هیات های شهرستانی است.
وی اضافه کرد: حضور قهرمانان نامدار کشتی در بدنه هیات کشتی بسترهای لازم برای رسیدن به اهداف تعیین شده پیرامون قهرمان پروری را مهیا ساخته و این نوع رویکرد مورد حمایت دستگاه ورزش است.
منعم خاطرنشان کرد: کشتی همدان همواره نشان داده که مستعد قهرمان پروری و حضوری موفق در میادین مهم بین المللی است و تکرار این مسیر به تلاش بیشتر نیاز دارد.
سرپرست هیات کشتی استان همدان نیز در این نشست با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حضور قهرمانان ارزنده کشتی در امور هیات سبب شده تا به شکل حرفه ای برنامه ها به سمت قهرمان پروری و درخشش در میادین مختلف تدوین شود.
رامین درویشی افزود: برگزاری نشست های مستمر در سطح شهرستان ها به منظور بررسی و پیگیری لازم برای حل مشکلات و دغدغه ها به شکل مستمر در حال انجام است و خوشحالیم قهرمانان بزرگ در راس هیات ها به تمرین و استعدادیابی مشغول هستند.
وی با اشاره به المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اظهار داشت: در المپیاد استعدادیابی چند مدال کسب کردیم در شرایطی که همین تیم در مسابقات چندماه قبل نونهالان کشور رده هفدهم را به دست آورده بود.
درویشی اضافه کرد: در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور هم بعد از سال‌ها تهران را شکست دادیم و عنوان چهارم تیمی را کسب کردیم که بهترین نتیجه ظرف چند سال اخیر بود.
وی بیان کرد: آشتی قهرمانان بزرگ و پای کارآمدن آنها در کنار پیشکسوتان عرصه کشتی اتفاق خوشایند ماه های اخیر بود و امیدواریم با همفکری، تعامل، وفاق و تجربه این عزیزان و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان شاهد روزهای درخشان در این عرصه باشیم.
در این نشست به بررسی دغدغه ها و مسایل مختلف کشتی پرداخته شد.
استان همدان در حال حاضر هشت هزار کشتی گیر و مربی در رده های سنی مختلف دارد.
2087/7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.