محمد ضروری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها که از عصر امروز به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، حکم انتخابی تیم ملی را دارد و می خواهیم حداکثر سهمیه را برای استان کسب کنیم.
وی بیان کرد: تیم همدان را ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل می دهند و 10 قایقران برتر این استان در مواد مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.
ضروری پیرامون وضعیت آرزو حکیمی پرافتخارترین قایقران همدانی گفت: حکیمی از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و بخت اصلی قهرمانی در این مسابقات محسوب می شود.
وی خاطرنشان کرد: در تمامی مواد رقابتی شانس کسب عنوان را داریم و هدف ما رسیدن به سکوهای قهرمانی است.
رئیس هیات قایقرانی همدان یادآور شد: این استان در سال های اخیر موفقیت های پرشماری را در رشته قایقرانی کسب کرده و هدف ما کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 است.
ضروری افزود: از همین رو باید ابتدا در مسابقات انتخابی تیم ملی سهمیه کسب کنیم و سپس آماده مسابقات مهم بین المللی برای رسیدن به المپیک توکیو باشیم.
رئیس هیات قایقرانی همدان بیان کرد: یاسین قمری، یلدا نوری، سوگند گمار، پارمیس منوچهری، پارمیس جاودان، آنوشا رئوفی، شکیبا عبدالرحمانی و آرزو حکیمی ترکیب تیم همدان در این مسابقات را تشکیل می دهند.
وی اضافه کرد: همچنین مهرناز بهزادفر مربی جوانان و نرگس خدابنده لو مربی تیم بزرگسالان همدان در این دوره از رقابت ها هستند ضمن اینکه لیلا صفری سرپرستی تیم را برعهده دارد.
مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان از امروز دوشنبه به میزبانی دریاچه آزادی تهران آغاز می شود.
این رقابت ها با حضور 16 استان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در 12 ماده المپیکی کایاک و کانو در مسافت 500 و 200 متر به مدت سه روز برگزار می شود.
رقابت های تک نفره بزرگسالان این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و ملاک دعوت به تیم ملی حضور در تست انتخابی است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.