به گزارش روز شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش همدان محمد پورداود در دیدار با خانواده این دانش آموز گفت: معلم و دانش آموز دو عنصر مهم و کلیدی در تعلیم و تربیت هستند.
وی افزود: کرامت معلم و اهتمام به جایگاه دانش آموز از سیاست های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.
پورداود با ابراز تاسف از اتفاق دبیرستان شهید مقصودی و تنبیه دانش آموز عنوان کرد: در موارد نادری ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد که البته موضوع توسط آموزش و پرورش به جد پیگیری و اعمال قانون می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با انتقاد از اقدام شتاب زده صدا و سیما در انعکاس خبر این اتقاق اظهار داشت: از صدا و سیما انتظار داریم در گزارش های خود تلاش های معلمان زحمتکش را با این گونه اخبار سلبی که قابل مقایسه با انبوهی از خبرهای خوب در آموزش و پرورش نیست، زیر سوال نبرد.
پدر امیررضا نیز با قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: احترام معلمان برای ما یک اصل است و اتفاق اخیر باعث نمی شود که ما تلاش های ارزشمند معلمان را نادیده بگیریم.
گفتنی است، صدا و سیمای مرکز همدان با تهیه گزارشی به موضوع تنبیه دانش آموز همدانی توسط معلم و همکلاسی هایش پرداخت که این گزارش روز پنجشنبه 15 آذر از بخش اخبار شبکه 2 سیما پخش شد.
در پی این اتفاق مدیر و معاون آموزشی دبیرستان شهید مقصودی برکنار و معلم علوم این مدرسه تعلیق شد.
دبیرستان شهید مقصودی همدان در محله خضر (یکی از مناطق محروم) شهر همدان زیر مجموعه آموزش و پرورش ناحیه 2 واقع شده است و نزدیک به 290 دانش آموز دارد.
در سال تحصیلی جاری نزدیک به 287 هزار دانش آموز در مدارس استان همدان تحصیل می کنند.
9904/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.