به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: جنبش دانشجویی مومن و انقلابی، شجاع، ظلم ستیز، یاور مظلومان و بابصیرت بوده و گفتمان انقلابی گری را در دست گرفته است.
وی افزود: خط قرمز جنبش دانشجویی ایمان، اسلام، فناوری، بصیرت، انقلابی گری، دفاع همه جانبه از ارزش ها و در راس آن ولایت فقیه است که ستون انقلاب بشمار می رود.
حجت الاسلام برقراری با تبریک 16 آذر روز دانشجو به تمامی دانشگاهیان، این روز را روز مقابله با استکبار، جنبش استکبارستیزی و انقلابی گری دانست و بیان کرد: امروز هم همین شاکله در جنبش دانشجویی وجود دارد و دانشجویان ما در مقابل غرب و غرب زدگان می ایستند.
خطیب جمعه ملایر با تاکید بر اینکه دانشجویان ما باید روحیه انقلابی گری، استکبارستیزی و مقابله با زروگویان را حفظ کنند، ادامه داد: دانشجویان ما فراموش نکرده اند که به پای معاون رئیس جمهوری آمریکا سه تن از دانشجویان در تهران قربانی شدند و سند جنایت امروزشان در منطقه نیز نشان از ظلم و ستم آمریکا دارد.
حجت الاسلام برقراری همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با طلاب اشاره کرد و گفت: معظم له از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان استقبال و در این دیدار تاکید کردند که این فرصت خوبی برای نسل جوان تحصیل کرده است تا بتوانند وارد چرخه مدیریتی شده و ایفای نقش کنند.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب خواستار رفع نقاط ضعف این قانون توسط مجلس شورای اسلامی شدند اظهار داشت: در تمامی امور باید نگاهمان به اجازه معظم له باشد.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: نیاز است مسئولان نظارت بیشتری بر بازار و کنترل قیمت ها داشته باشند و با برنامه ریزی های منظم شاهد کاهش قیمت اجناس و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم باشیم.
وی با محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار خاطرنشان کرد: دشمن با این اقدام تروریستی می خواهد جنایت هایی را که در منطقه مرتکب شده است، در اذهان عمومی و فضای مجازی پنهان و مردم را از پرداختن به این جنایت ها غافل کند.
خطیب جمعه ملایر عامل دیگر این حادثه تروریستی را ناامن کردن منطقه چابهار برای جلوگیری از ورود سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: تروریست ها و حامیان آنها بدانند که جواب دندان شکنی خواهند دید.
حجت الاسلام برقراری همچنین ثبت جهانی انگور در سازمان جهانی خواروبار و کشاروزی ملل متحد(فائو) را به مردم این شهرستان، دست اندرکاران و کشاورزان تبریک گفت و افزود: ثبت جهان انگور خود یک پلکان ترقی است.
وی با تاکید بر اینکه تمام فرآیند صنعت انگور نیز همانند صنعت مبل و منبت در این شهرستان انجام شود ادامه داد: فواید و سود حاصل از فرآیند تولید انگور و ثبت جهانی این محصول باید نصیب کشاورز و باغدار شود.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.