محمدرضا مظلومی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم همدان در مدال آوری پاراآسیایی 2018 برجسته بود و تصاحب چهار نشان رنگارنگ نشان از برنامه ریزی مطلوب و توجه ویژه مسئولان اجرایی به ورزش معلولان دارد.
وی بیان کرد: امروزه همدان یکی از قطب های مدال آوری فدراسیون نابینایان و کم بینایان در عرصه های جهانی و آسیایی محسوب می شود و جزو پنج استان برتر است.
مظلومی خاطرنشان کرد: در همدان ورزشکاران ارزنده ای در رشته های مختلف نابینایان و کم بینایان به ویژه دو ومیدانی داریم و باید این روند با حمایت های بیشتر ادامه یابد.
رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور یادآور شد: این موفقیت ها در حالی ایجاد شد که یکی از بانوان به عنوان رئیس در راس هیات قرار گرفته و نشان می دهد بانوان نیز می توانند افتخارات بزرگ را رقم بزنند.
وی عملکرد هیات نابینایان و کم بینایان همدان را مطلوب و مورد رضایت فدراسیون دانست و گفت: افق فدراسیون افزایش مدال آوری در پاراالمپیک 2020 به نسبت دوره گذشته است و به طور قطع به این هدف مهم می رسیم.
مظلومی یادآور شد: حضور موفق در پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی نیز زمینه مناسبی برای درخشش در پاراالمپیک 2020 بود که از همین امسال برنامه ریزی منظم و منسجم را برای رسیدن به این مهم داشته ایم.
محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور برای حضور در آیین تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا و مجمع سالانه هیات همدان به این شهر سفر کرده بود.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.