به گزارش ایرنا در این اجلاس که روز چهارشنبه با حضور رئیس جمهوری در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد، از سید میثم جعفری نوجوان 16 ساله روستای ازوندره بخش شیرین سو تقدیر شد.
این جوان به شوق شرکت در نماز جمعه مسیر 12 کیلومتری روستا ازوندره تا بخش شیرین سو را هر هفته پیاده روی می کرد.
بخشدار شیرین سو در این ارتباط به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود 3.5 سال است که آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت حجت الاسلام علی اکبر منصوری در بخش شیرین سو اقامه می شود.
سید ایوب موسوی افزود: به دنبال برقراری نماز جمعه در این بخش شاهد حضور چشمگیر شمار زیادی از شهروندان به ویژه دانش آموزان در این آیین معنوی بودیم.
وی ادامه داد: این دانش آموز مقطع متوسطه در دبیرستان حضرت مهدی (عج) بخش شیرین سو تحصیل می کند و ویژگی های شخصیتی این نوجوان موجب رضایت همکلاسی ها و الگوگیری از او شده است.
بخشدار شیرین سو گفت: این نوجوان در یک خانواده مذهبی تربیت و پرورش یافته و از نظر درسی نیز دارای رتبه خوبی است.
موسوی بیان کرد: سید میثم جعفری به شوق حضور در نماز جمعه هر هفته مسیر 12 کیلومتری محل زندگی تا محل اقامه نماز جمعه را پیاده می پیمود.
وی گفت: این دانش آموز ابتدا در اجلاس شهرستانی و استانی نماز مورد تجلیل و تقدیر مسئولان قرار گرفت سپس در اجلاس سراسری نیز از دست رئیس جمهوری لوح دریافت کرد.
روستای ازون دره (دراز دره) با 2 هزار و 500 نفر جمعیت در 12 کیلومتری بخش شیرین سو و 52 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد و ساکنان این روستا به حرفه کشاورزی و دامداری مشغول هستند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.