حمدالله چاروسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دور دوم رقابت های لیگ برتر اسکیت هاکی (اینلاین) مردان کشور 22 آذرماه جاری و به مدت 2 روز به میزبانی استان همدان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: تیم همدان در مرحله نخست این رقابت ها عملکرد درخشانی داشت و توانست 2 پیروزی دلچسب را کسب کند.
چاروسایی خاطرنشان کرد: نماینده همدان در نخستین بازی با نتیجه پرگل هشت بر یک تیم اصفهان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز خرمشاد تهران را با 9 گل درهم کوبید.
وی یادآور شد: همدان از امکانات خوبی در رشته اسکیت نظیر سالن اختصاصی برخوردار است و تیم اسکیت هاکی این استان با داشتن چند ملی پوش برای رسیدن به سکوهای قهرمانی تلاش می کند.
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش بانوان نیز همدان از 29 ماه جاری میزبان لیگ برتر اسکیت هاکی (اینلاین) کشور خواهد بود.
به گزارش ایرنا، حمید ابکار، علی مهرجو، افشین محبی، علی ستار، عارف بهمنیان، خشایار هراتی، عرفان قمری، تورج چولکی، امیر فتوحی، مهدی فتوحی، سامان سعیدی، محمد رضا مدادی، میلاد نامیان، محمد علی محسنی، عرفان زنگنه، شهاب عمادی، پویا آجیلی و محمد فرزانه ترکیب تیم همدان در فصل جاری رقابت های لیگ برتر اسکیت هاکی کشور را تشکیل می دهند.
یازدهمین دوره لیگ برتر اسکیت هاکی مردان تا اسفندماه امسال پیگیری می شود.
قهرمانی در رقابت های دسته یک اسکیت هاکی در سال 90، کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای لیگ برتر اسکیت هاکی در سال 91 و دو عنوان سومی در سال های 92 و 93 لیگ برتر از افتخارات تیم همدان محسوب می شود.
اینلاین یکی از رشته های ورزشی زیرمجموعه اسکیت بشمار می رود که در اواسط دهه 90 به یکی از پر طرفدارترین ورزش ها در آمریکا و جهان تبدیل شد. در حقیقت ورزش اینلاین اسکیت از حدود سال 1985 آغاز شد که تا به امروز از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.