سیدسعید شاهرخی در آیین معارفه رضا قیاسی و سید محمود عسگریان به ترتیب به عنوان مشاور عالی و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان اظهار داشت: همدان همواره جزو استان های نمونه کشور بوده و رتبه های برتر را به ارمغان آورده است و این روند باید با کار بیشتر و پیگیری مضاعف دنبال شود.
وی بیان کرد: نیروهای توانمندی در مجموعه استان به ویژه استانداری در اختیار داریم و باید از این توانایی که با تجربه همراه است، در سپردن امور مدیریتی استفاده کرد.
شاهرخی با تکریم خدمات 30 ساله رضا قیاسی در سمت های مختلف مدیریتی در استان همدان گفت: قیاسی مدیری وفادار و پرتوان بود و تاثیر بسزایی در رونق و ایجاد تحول در حوزه اقتصادی استان در این سال ها داشت.
وی اضافه کرد: بازنشستگی قیاسی مطابق با قانوان است که همه از آن تمکین می کنیم اما از این پس براساس ماده 95 که امکان اشتغال ساعتی بازنشستگان متخصص را داده است، به عنوان مشاورعالی فعالیت خود را ادامه می دهد.
شاهرخی خاطرنشان کرد: قیاسی از نیروهای امین و مورد وثوق به شمار می رود و نزدیک به 30 سال یکدیگر را به طور کامل می شناسیم.
مشاور عالی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: 30 سال خدمت خالصانه برای رضای خدا داشته ام و پیگیری و انجام امور مردم و نیز خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخاری بزرگ می دانم.
قیاسی با تمجید از دوره خدمات نیکبخت به عنوان استاندار همدان بیان کرد: نیکبخت حق بزرگی بر گردن استان دارد و پنج سال در کنار وی با افتخار کار کردم.
وی از شاهرخی به عنوان بهترین گزینه برای استانداری همدان نام برد و گفت: مسیر شاهرخی به عنوان استاندار جدید همدان نیز خدمت به مردم استان در عرصه های مختلف است و این توانایی به خوبی در وی وجود دارد.
وی یادآور شد: زمینه توسعه استان از زمان احمد خرم استاندار وقت همدان شکل گرفت و در دوره های گذشته نیز روند روبه رشد پیدا کرد تا اینکه در پنج سال گذشته و با مدیریت محمدناصر نیکبخت در فضای هم افزایی و توسعه فراگیر قرار گرفت.
مشاور استاندار همدان افزود: امروزه همدان در سرمایه گذاری عرصه گردشگری خودنمایی می کند و اهداف راهبردی را در پیش گرفته است.
در این آیین حوزه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان از خدمات رضا قیاسی در پنج سال تصدی گری این معاونت با اهدای لوح تقدیر کردند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.