به گزارش ایرنا باب الله فتحی روز شنبه در شورای اداری شهرستان ملایر تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی ملایر اجازه ندهند سستی و ناکارآمدی به مجموعه کاری آنها وارد شود.
وی اظهار داشت: چنانچه مدیران از هرگونه کم خدمتی دوری کرده و تلاش صادقانه را در سرلوحه کاری خود قرار دهند، شاهد هیچگونه نارضایتی توسط مردم نیستیم.
فرماندار ویژه ملایر بر لزوم تکریم ارباب رجوع و تلاش مدیران برای جذب اعتبارات طرح های عمرانی این شهرستان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر به همت مجموعه مدیران، این شهرستان در امنیت کامل قرار دارد.
فتحی با بیان اینکه با وجود همدلی و همراهی موجود، هیچ مشکلی نمی تواند روند این وحدت را با کُندی مواجه کند ادامه داد: با وجود همه تبلیغات منفی دشمنان، در سفر اخیر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی مردم نشان دادند که همواره پشتیبان منتخب خود و دلسوز نظام و انقلاب هستند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید تولید و اشتغال را همچنان در اولویت کاری خود قرار دهند گفت: با تلاش و پیگیری های انجام شده در ماه های گذشته میزان تسهیلات اشتغالزایی از 38 میلیارد ریال به 330 میلیارد ریال افزایش یافت.
معاون استاندار همدان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری مبنی بر توسعه تولید و اشتغال بیان کرد: در همین رابطه با ایجاد کارگاه های مبل و منبت، کارخانه های فرآوری، تولید و بسته بندی کشمش، واحدهای ذوب فلزات، واحد آندلوزیت و کارخانه های فروسیلیس به ظرفیت اشتغال این شهرستان اضافه شده است.
فتحی حفظ و حراست از منابع آب و اراضی ملی شهرستان، توسعه گردشگری و دیگر اقدامات در حوزه های مختلف ملایر را حاصل همدلی و همراهی مدیران دانست و افزود: با تشکیل هیات های اندیشه ورز از ظرفیت حداکثری جوانان برای توسعه این شهرستان استفاده می کنیم.
وی یادآور شد: با وجود همه تلاش ها و اقدامات انجام شده باز هم مسایل و مشکلاتی در شهرستان وجود دارد که مدیران باید با تمام توان پای کار باشند.
فرماندار ویژه ملایر همچنین بر لزوم تقویت ارتباط و تعامل مدیران با اصحاب رسانه این شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران باید از ظرفیت رسانه ها و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا برای پیشبرد امور استفاده کنند.

** مسئولان باور کنند که بر مشکلات فائق می آیند
امام جمعه ملایر نیز با تاکید بر اینکه مسئولان باید جزو مومنان باشند افزود: در شرایط کنونی مدیران دستگاه های اجرایی باید باور کنند که با تلاش شبانه روزی به مسایل و مشکلات جامعه فائق می آیند.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه وضعیت کنونی ما نسبت به بسیاری از کشورها بهتر است بیان کرد: کشور ما همانند عربستان زیر یوغ آمریکا نیست و تاکنون هیچگونه خوش خدمتی به آنان ارایه نکرده است.
وی تاکید کرد: همه باید مراقب باشیم در مقام سخن و موضع گیری، چراغ سبز به دشمن نشان ندهیم.
امام جمعه ملایر به تلاش دولتمردان برای افزایش حقوق کارکنان دولت و حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: چنانچه مسئولان مجاهدانه پای کار باشند و در ارایه خدمت به مردم کوتاهی نکنند، هیچگونه تجمعی هم نداریم.
حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال باید در این شهرستان رونق بیشتری گیرد اظهار داشت: با کار و تلاش جهادی مدیران و آسان سازی روند اعطای تسهیلات توسط روسای بانک ها شاهد رونق تولید و اشتغال این شهرستان هستیم.
وی ادامه داد: این همراهی و همدلی موجب می شود تا اقتصاد کشور به دست خودمان و با توانمندی ظرفیت های داخلی رونق پیدا کند.
امام جمعه ملایر به آغاز نهضت امام(ره) در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و به باور امام خمینی(ره) بر پیروزی این نهضت بر شرق و غرب تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به همین مسیر باور داشتند.
حجت الاسلام برقراری ادامه داد: زمانیکه دشمن کشور ما را تهدید و تحریم می کند، تمامی مسئولان و دست اندرکاران باید باور کنند که بر این تهدیدها و تحریم ها غلبه می کنیم.
وی شرط نخست برون رفت از تحریم های دشمنان را تقویت ایمان و باور قلبی دانست و گفت: ما با تحریم این نهضت را آغاز کردیم و تمام قابلیت ها، پیشرفت ها و فناوری های جمهوری اسلامی در درون این تحریم ها بود که به آنها دست پیدا کردیم.
حجت الاسلام با بیان اینکه در نظام اسلامی بن بست وجود ندارد تاکید کرد: در سایه ایمان و اطاعت از منویات رهبر معظم انقلاب و امام(ره) می توانیم مسیر پیشرفت و اقتدار را با قدرت طی کنیم.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.