کاظم سلیمانی روز دوشنبه در آیین آغازین مسابقات فوتسال استعدادهای برتر کشور در همدان اظهار داشت: در 2 بخش بانوان و آقایان شاهد کسب نتایج درخشان در عرصه های بین المللی هستیم که نشان از قدرت فوتسال کشورمان دارد.
وی بیان کرد: هم اکنون فوتسال کشورمان جزو قدرت های برتر جهان محسوب می شود و باید این جایگاه حفظ و در راستای ارتقا رتبه نیز تلاش کنیم.
سلیمانی لازمه تداوم موفقیت های رشته فوتسال را شناسایی و پرورش نخبه ها عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین المپیادهایی بدون تردید مسیر هدفمند برای شناسایی استعدادها خواهد بود و پشتوانه محکمی برای تیم های ملی به شمار می رود.
دبیر کمیته فوتسال کشور خاطرنشان کرد: این کمیته همواره تاکید بر توجه جدی به رده های پایه دارد و از هیات های فوتبال استان ها نیز خواسته ایم تا برنامه ریزی مطلوب در برگزاری مسابقات این رده به ویژه نوجوانان و جوانان داشته باشند.
وی با تمجید از اقدام وزارت ورزش و جوانان در برگزاری المپیاد استعدادهای برتر گفت: ورزش کشور سرشار از استعداد است که برای شکوفایی نیاز به شناسایی دارند.
سلیمانی با اشاره به المپیاد فوتسال در همدان گفت: 400 بازیکن در این رقابت ها حضور دارند که در نهایت 200 تن توسط استعدادیابان انتخاب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: در چند مرحله اقدام به ارزیابی عملکرد منتخبان خواهیم کرد و در نهایت 25 بازیکن برای شکل گیری تیم ملی انتخاب می شوند.
مسابقات فوتسال المپیاد استعدادهای برتر کشور از امروز /دوشنبه/ به میزبانی سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شده است.
25 استان در این المپیاد شرکت دارند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.