مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان روز دوشنبه در این آیین گفت: فنی و حرفه ای برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مهارتی به اعضای اتاق اصناف و خانواده هایشان برنامه دارد.
وهب مختاران از ایجاد بستر مناسب برای استفاده از توان مراکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد خبر داد و افزود: همکاری در آینده پژوهی و برنامه ریزی آموزشی، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی توسط این اداره کل و نظر سنجی اتاق اصناف انجام می شود.
وی مشاوره، هدایت آموزشی و اجرای آموزش در قالب عقد قرارداد را از تعهدات این اداره کل دانست و ادامه داد: برگزاری آزمون و تعیین صلاحیت حرفه ای مطابق با قوانین و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت می گیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان اعطای گواهینامه مهارت، نظارت بر اجرای آموزش های فنی و حرفه ای، تعیین صلاحیت مربیان، اعلام لیست استانداردهای آموزشی و همچنین تامین مربی و فضای آموزشی را از دیگر تعهدات این اداره کل دانست.
مختاران اظهار داشت: اجرای دوره های آموزشی موازی با آموزشگاه های آزاد توسط آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای این استان برگزار می شود.
رئیس اتاق اصناف همدان نیز گفت: آینده پژوهی، نیازسنجی آموزشی جامعه هدف زیر پوشش و اطلاع رسانی به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای وظیفه این اتاق است.
حسین محرابی بیان کرد: افراد واجد شرایط مربیگری به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای سطح سنجی معرفی می شوند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.