به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن برزگر در سخنان پیش از خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان افزود: انسجام ملی، منابع انرژی، قدرت منطقه‌ای و توان بازدارنده موشکی چهار مولفه قدرت ایران است که دشمنان مورد هدف قرار داده اند و باید مراقب بود.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد و به این دلیل درصدد اجرای طرح ایران هراسی و تشویش اذهان عمومی برای رسیدن به هدف های کینه توزانه خود است.
سرهنگ برزگر با بیان اینکه ترامپ و آمریکای جنایتکار ملت ایران را تروریست معرفی می کنند، افزود: دست ما به خون کسی آلوده نشده اما دست مقامات آمریکایی در خون است.
وی گفت: آمریکا در ایجاد و حمایت از گروه تروریستی داعش نقش اصلی را ایفا کرد به طوری که دولتمردان آن در مناظرات خود به این موضوع اعتراف کردند.
سرهنگ برزگر یادآوری کرد: آمریکا که ملت ایران را متهم به تروریسم می‌کند تنها کشوری در جهان بشمار می رود که از بمب اتم استفاده کرده و هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار داده است.
وی ادامه داد: جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت ایران با اقتدار این نظام سرافراز، موقتی خواهد بود و کشورمان به سلامت از این شرایط بیرون می آید.
سرهنگ برزگر گفت: آمریکای جنایتکار در 40 سال گذشته درصدد آشوب در کشور ایران بود اما این توطئه ها در چهار دهه گذشته بی اثر ماند و اکنون اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان بی همتا است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.