منصور رضوانی جلال روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای 594 به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است، اظهار داشت: این طرح ها شامل سه کارخانه تصفیه و بسته بندی کشمش با مجموع ظرفیت چهار هزار و 400 تن و سرمایه گذاری 90 میلیارد ریال و 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی با اشتغالزایی برای 45 تن است.
وی ادامه داد: همچنین در راستای افزایش بهره وری و مدیریت آب بخش کشاورزی، طرح 63 هکتاری سیستم آبیاری نوین در آورزمان ملایر با سرمایه گذاری هفت میلیارد ریال و چهار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به بهره برداری رسید که برای 12 تن اشتغالزایی دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان بهره برداری از 109 طرح آبیاری نوین در نهاوند را از دیگر طرح ها اجرا شده برشمرد و گفت: این طرح ها در اراضی به مساحت 2 هزار و 200 هکتار با سرمایه گذاری 187 میلیارد ریال و تسهیلات بانکی 159 میلیارد ریالی با اشتغالزایی برای 314 تن به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد زنجیره تولید و افزایش صنایع فرآوری محصولات کشاورزی، عملیات اجرایی کارخانه تولید قند از چغندرقند در روستای وسج نهاوند با ظرفیت 72 هزار تن و 2 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری آغاز می شود که با بهره برداری از این طرح برای 220 نفر اشتغال ایجاد شده است.
رضوانی جلال ادامه داد: در همین چارچوب برای افزایش بهره وری و مدیریت آب بخش کشاورزی از طرح شبکه فرعی آبیاری و زه کشی روستای نهر شعبان نهاوند به مساحت 300 هکتار و سرمایه گذاری 18 میلیارد ریال نیز بهره برداری شده است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.