به گزارش ایرنا، باب الله فتحی روز چهارشنبه در دیدار با بسیجیان و تبادل نظر نخبگان بسیجی با مسئولان شهرستان ملایر افزود: در این مسیر باید طبق هدایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.
وی هفته وحدت را آغازی بر تقویت وفاق، همدلی و همکاری دانست و اظهار داشت: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نیازمند عزم جدی در بین تمامی مسئولان، نهادهای انقلابی و اقشار مختلف جامعه هستیم.
فتحی وجود وحدت و همدلی در مجموعه این شهرستان را زبانزد و بستری برای توسعه و حل مشکلات مردم دانست و گفت: برای حل مشکلات و نیازهای مطرح شده نیازمند همراهی تمامی نخبگان و فرهیختگان و استفاده از ایده و نظر راهبردی آنان هستیم.
فرماندار ویژه ملایر در پاسخ به سوالی مبنی بر ایجاد مزاحمت هایی از سوی اراذل و اوباش در این شهرستان و رسوخ در لایه های جمعیتی بیان کرد: برخورد با اراذل و اوباش به جد در دستور کار است.
فتحی تاکید کرد: عزم پلیس و نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش جدی است و پیگیری های لازم نیز از سوی دستگاه های متولی در این زمینه در حال اقدام است.
وی گفت: از ارایه نظرها، پیشنهادها و راهکارهای اجرایی نخبگان و افراد صاحبنظر در راستای حل مشکلات استقبال می کنیم.
معاون استاندار همدان افزود: از مردم انتظار داریم در شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش با پلیس همکاری کنند و هرگونه کوتاهی را در این زمینه به ما اطلاع دهند.
دغدغه ها و مشکلات فرهنگیان، افزایش روز افزون بازنشستگان فرهنگی، کاهش پذیرش نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان، تراکم غیراستاندارد کلاس های درس، مختلط بودن دانش آموزان دختر و پسر، دخالت رانت های سیاسی در انتصاب مدیران مدارس، پیگیری مصوبات شورای آموزش و پرورش و حضور جدی اعضای شورا از دیگر مواردی بود که توسط کارگروه فرهنگیان بسیجی مطرح و فرماندار ویژه ملایر نیز عزم دولت را در حل این مشکلات جدی دانست.
فتحی اهتمام دولت و وزارت آموزش و پرورش را در حل مشکلات فرهنگیان و بکارگیری نیروی انسانی جدی دانست و ادامه داد: در طول سال های گذشته تدابیر و تصمیم گیری هایی انجام شده است که گرفتاری ها و مشکلاتی را امروز گریبانگیر آموزش و پرورش کرده است.
وی با بیان اینکه حل این مشکلات در دستور کار دولت است گفت: در برخی روستاهای ملایر همچون بخش زند با 41 دانش آموز، کمبود جمعیت دانش آموزی آموزش و پرورش را محدود کرده است و آموزگار مجبور به تدریس در چند پایه است و دانش آموزان دختر و پسر در یک کلاس مستقر هستند.
فرماندار ویژه ملایر همچنین بر لزوم پیگیری و اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش و حضور جدی اعضای این شورا تاکید کرد و افزود: در این راستا تذکرهایی داده شده است.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز به اجرای 110 عنوان برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج در این شهرستان اشاره و بیان کرد: تجمع بزرگ بسیجیان عاشورایی در سالن ورزشی الغدیر ملایر با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) از محوری ترین برنامه های هفته بسیج است.
سرهنگ علی مرتضی زنگنه گفت: دیدار نخبگان بسیجی با امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر به عنوان نخستین برنامه هفته بسیج در دفتر امام جمعه این شهر برگزار و مسایل و مشکلات شهرستان توسط نخبگان بسیجی و کارگروه های مختلف مطرح شد.
وی هدف از برگزاری این نشست را استفاده از توانمندسازی نخبگان بسیج و ارایه نظرها و پیشنهادهای آنان، تعامل بیشتر با مسئولان شهرستان، احصا و یادآوری تهدیدها و فرصت های شهرستان و ایجاد انس و الفت بیشتر بین مسئولان و اقشار مختلف مردم عنوان کرد.
سرهنگ زنگنه ادامه داد: همزمان با هفته بسیج میز خدمت توسط مسئولان بسیج دستگاه های اجرایی این شهرستان با حضور مدیران در امامزاده عبدالله(ع) و سایر محله های شهر برپا می شود.
به گزارش ایرنا، به مناسبت آغاز هفته بسیج نخبگان بسیجی با امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر دیدار کردند و همچنین به عنوان نخستین برنامه های این هفته نشست صمیمی و تبادل نظر بسیجیان با مسئولان این شهرستان برگزار و مسایل و مشکلات مطرح و راهکارهای لازم ارایه شد.
هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز شده و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.