سرهنگ پاسدار علی قراباغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: دیوار ساحلی روستای اکنلو به طول 432 متر و هزینه کرد 600 میلیون ریال افتتاح شد.
وی اضافه کرد: همچنین دیوار کشی مدرسه واقع در روستای آق دش به طول 172 متر و دیوار خانه بهداشت روستای مسجدین کبودراهنگ در مجموع با هزینه 13 میلیارد ریال اجرایی شد.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان بیان کرد: خط انتقال آب به روستای «چپقلو» به طول 2 کیلومتر و هزینه کرد 20 میلیارد ریال بهره برداری شد.
سرهنگ قراباغی اضافه کرد: همچنین آب بند سد ملاتی روستای بابا حصاری فامنین به همراه استخر ذخیره 700 متر مکعب آب کشاورزی تکمیل شد.
وی با بیان اینکه یکی از مطالبات رهبری معظم انقلاب آباد کردن یک هزار نقطه محروم در کشور است گفت: آباد کردن 128 دهستان کشور از سال گذشته در دستور کار سپاه قرار گرفت که سهم همدان سه دهستان پیشخور فامنین، خزل شرقی نهاوند و دهستان مهربان کبودراهنگ است.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه همدان توضیح داد: اجرای 61 طرح در این سه دهستان توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه آغاز و 25 طرح تاکنون بهره برداری شده است.
سرهنگ قراباغی اظهار داشت: برای اجرای این طرح از توان مردمی نیز استفاده می شود تا آنها پس از بهره برداری از طرح، از آن به خوبی مراقبت کنند.
فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در پنج محور عمرانی، اشتغال و معیشت، فرهنگی، تعلیم و تربیت و آموزش سبک زندگی اسلامی تعریف شده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.