به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز چهارشنبه در دیدار با نخبگان بسیجی شهرستان ملایر افزود: بسیج شجاع و آزاد است وامدار کسی نیست و این آزادمردی را امام(ره) به ما هدیه کرد.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید وحدت، همدلی و اتحاد را حفظ کنیم و برای عبور از توطئه ها و گردنه های سختی که دشمنان برای ما ایجاد کرده و سرابی بیش نیست، با قاطعیت عبور کنیم.
امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه دولت، مجلس، قوه قضاییه و مردم باید در کنار هم متحد و یکدل باشند بیان کرد: اگر امروز ایراد و مشکلی وجود دارد، به اصل دولت نیست، چراکه اصل دولت قانونی و مورد انتخاب مردم است.
حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: همانگونه که هشت سال دفاع مقدس را با اتحاد و یکدلی مدیریت کردیم، شرایط سخت کنونی را نیز می توانیم با موفقیت مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: امروز عده ای در صدد هستند ویژه خواری را در کشور نهادینه کنند، باید مراقب باشیم و جلوی این اقدام بایستیم.
امام جمعه ملایر نظام اسلامی را نظام پاکان دانست و افزود: نظام اسلامی مُهَیمِن در همه نظام ها است و کسی نمی تواند از قِبال این نظام ویژه خواری کند.
حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه واقعیت ها باید به نسل جوان گفته شود افزود: نخبگان بسیجی، افراد مومن و متدین، اساتید دانشگاه و فرهیختگان جامعه امروز رسالت سنگینی برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: منافقان امروز به مراکز تصمیم گیری و حتی مساجد ما نفوذ کرده اند و وظیفه ما این است بدون هرگونه حزب و جناح بازی واقعیت ها را به نسل جوان بازگو کنیم.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: رسالت سنگینی در این مسیر بر عهده داریم و نباید گرفتار حب و بغض شویم.
وی گفت: در انقلاب امام(ره) که از نظر عرفان، معنویت، معرفت و علم در اوج کمال است، اگر کسی انقلابی واقعی باشد، همچون شهدا همه جانبه رشد می کند.
امام جمعه ملایر با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره برجام و FATF تاکید کرد: در حطیه مسئولیت مان نگذاریم فرامین رهبری روی زمین بماند.
به گزارش ایرنا، هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز شده و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.
110 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان ملایر اجرا می شود.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.