به گزارش ایرنا استاندار همدان به همراه معاونان و دیگر مدیران اجرایی همچنین بر سر مزار سردار سرلشگر شهید حسین همدان شهید مدافع حرم، شهید خوش لفظ و دیگر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و مدافع حرم حضور یافت.
سید سعید شاهرخی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: همه داشته ها شامل حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، ارزش های انسانی و استقلال و امنیت حاصل ایثارگری های شهدا است.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهدا برای حفظ و پاسداری از این مرز و بوم جان خود را تقدیم انقلاب کردند لذا در اولین روز کاری ترجیح دادم که با حضور در این محیط معنوی و مُصفا با شهدا تجدید بیعت کنم.
شاهرخی ادامه داد: شهدا با ایثارگری و نثار جان و مال خود، برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی تا مستحکم شدن امنیت در کشور تلاش کردند.
سید سعید شاهرخی که پیش از این مسئولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان را عهده دار بود در نشست چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.
آئین معارفه این مسئول روز گذشته با حضور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور برگزار شد و در این مراسم از تلاش های پنج ساله محمدناصر نیکبخت استاندار سابق همدان تجلیل شد.
استان همدان هشت هزار شهید تقدیم آرمان های این انقلاب کرده است.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.